سفر ۴ روزه رئیس سازمان بهزیستی کشور به چند استان کشور

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفری ۴ روزه در استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، همدان، کردستان و آذربایجان غربی حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، رئیس سازمان بهزیستی کشور در این سفرها با حضور در شهرستان های کرمان، رفسنجان، زاهدان، اسد آباد و میان دوآب ضمن بازدید با نمایندگان مجلس شورای اسلامی مدیران استان دیدار و گفت و گو کرد.

راهبرد اصلی بهزیستی استفاده از ظرفیتهای سازمان است

رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفری یک روزه به استان کرمان و شهرستان های کرمان و رفسنجان گفت: استفاده از ظرفیت های سازمان به عنوان راهبرد اصلی ما است و این راهبرد در فضای میدانی خودش را نشان می دهد و تلاش ما بهبود حال خوب جامعه است.

افزایش حق پرستاری در راستای حمایت از خانواده‌های دارای معلول/ تخصیص کمک بلاعوض برای مسکن معلولان

رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفر به شهرستان رفسنجان با بیان اینکه نگاه سازمان بهزیستی این است که بتوانیم خانواده‌ها را تقویت کنیم و خانواده یکی از اعضای خود را که دارای مشکل و معلولیت است نگهداری کند، گفت: دولت هم مصوب کرد حق پرستاری افزایش یابد.

اصلاح بیش از ۲۰۰ دستورالعمل اجرایی در سازمان بهزیستی/ تحویل ۲۰ هزار مسکن مددجویی در سال گذشته

رئیس سازمان بهزیستی کشور طی سفر به استان سیستان و بلوچستان در شورای اداری بهزیستی استان گفت: طی دو سال گذشته بیش از ۲۰۰ دستورالعمل اجرایی در سازمان غربالگری و اصلاح شده است، بومی سازی برنامه های سازمان با نظر استانها و ایجاد مدل های خدماتی بصورت استان محور در دستور کار سازمان است.

حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور در شورای اداری شهرستان اسدآباد همدان

جلسه شورای اداری بهزیستی شهرستان اسدآباد با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور، مدیر کل بهزیستی استان، نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و معاونین حوزه های تخصصی اداره کل بهزیستی استان در سالن اجتماعات برگزار شد.

حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور در شهرستان میاندوآب

رئیس سازمان بهزیستی کشور با حضور در شهرستان میاندوآب استان آذربایجان غربی ضمن دیدار با رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس و مدیران استان از چند مرکز شهرستان بازدید کرد.

گزارش تصویری|حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور در شورای اداری بهزیستی استان کردستان

کد خبر 70678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =