اصلاح بیش از ۲۰۰ دستورالعمل اجرایی در سازمان بهزیستی/ تحویل ۲۰ هزار مسکن مددجویی در سال گذشته

علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور طی سفر به استان سیستان و بلوچستان در شورای اداری بهزیستی استان حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان، علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور طی سفر به استان سیستان و بلوچستان در شورای اداری بهزیستی استان شرکت کرد.

علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای استان بیان داشت: گرمای وجود و اخلاص مردم شریف خطه طلایی سیستان بلوچستان بسیار ملموس تر از ابعاد محرومیت آن است.

وی با تقدیر از خدمات پرسنل بهزیستی سیستان و بلوچستان،‌ افزود: هم افزایی و همکاری پرسنل در راستای توسعه، باید راهبرد اصلی استان باشد و ضمن اداره امور متداول موجب ایجاد تحول در خدمات شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: طی دو سال گذشته بیش از ۲۰۰ دستورالعمل اجرایی در سازمان غربالگری و اصلاح شده است، بومی سازی برنامه های سازمان با نظر استانها و ایجاد مدل های خدماتی بصورت استان محور در دستور کار سازمان است.

علی محمد قادری ادامه داد: استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص جهادی انقلابی با نگاه غیرانتفاعی، در همه امور بهزیستی راهکار مناسبی است که سازمان را به رسیدن به اهداف گام دوم انقلاب نزدیک خواهد کرد.

قادری تصریح کرد: خوشبختانه در سال گذشته بیست هزار مسکن تحویل مددجویان تحت پوشش سازمان شد و با توجه به بعد محرومیت سیستان و بلوچستان تخصیص اعتبارات مسکن استان از سوی سازمان قطعا با نگاه ویژه و بصورت صد در صد خواهد بود .

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطر نشان کرد: از سوی سازمان بهزیستی کشور به ازای کلیه سرپرست خانوارهای دارای دو معلول فاقد و متقاضی مسکن دارای زمین در استان سیستان و بلوچستان، مبلغ ۲ میلیارد ریال در حوزه شهری و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض تخصیص داده خواهد شد .

علی محمد قادری ضمن تاکید بر لزوم ارتباطات میان بخشی در کلیه سطوح مدیریتی بیان کرد: ارتباط میان بهزیستی و کلیه کمیسیون های مجلس شورای اسلامی تنگاتنگ است و با نظر مساعد مجلس، برای نخستین بار در ۱۵ سال گذشته ردیف بودجه برای اورژانس اجتماعی تخصیص داده شده است .

کد خبر 70499

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد