در رسانه | افزایش اعتبار اجرای قانون حمایت از معلولان در کشور

اعتبار اجرای قانون حمایت از معلولان از یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به سه هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

https://www.yjc.news/00YsqZ

علی محمد قادری امروز در جلسه شورای اداری بهزیستی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: برای اجرای قانون حمایت از معلولان، ۶۰ همت اعتبار نیاز است که در سال ۱۳۹۹؛ ۱.۷ همت به سازمان بهزیستی اختصاص یافت، اما امسال با پیگیری‌های انجام شده این رقم به حدود سه همت افزایش یافت.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه نگاه امروز امیدآفرینی و حرکت رو به جلو است، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های ما ایجاد تحول در سازمان و استفاده حداکثری از منابع است به گونه‌ای که بهترین خروجی را داشته باشد.

او اضافه کرد: برنامه‌های روتین و جاری که اثربخشی لازم را ندارد باید ارزیابی مجدد شود و این مهم هم از برنامه‌های اولویت دار سازمان است.

رییس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: برای تهیه و تدوین برنامه‌هایی که ضریب نفوذ کشوری دارد از همه استان‌ها نظرخواهی می‌کنیم و هم اکنون رویدادی نداریم که از استان‌ها نظرخواهی نکرده باشیم.

قادری با اشاره به اینکه تاکنون افزون بر ۵۰۰ نظر و پیشنهاد به سازمان ارائه شده است، افزود: تغییر نگاه مردم و مدیران به سازمان از دیگر رسالت‌های ما است چراکه کمترین سطح آگاهی نسبت به ماموریت‌ها و رسالت‌های ما وجود دارد.

کد خبر 70669

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد