در رسانه | ۶۲ میلیارد ریال به خانواده‌های دارای فرزندان چند قلو استان بوشهر پرداخت شد

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با اشاره به اینکه ماهانه مستمری به خانواده‌های دارای فرزند چند قلو پرداخت می‌شود، گفت: در ۹ ماه امسال در مجموع ۶۲ میلیارد ریال به خانواده‌های دارای ۲ و ۳ قلو استان بوشهر پرداخت شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر به نقل از تسنیم ، حسین اسدی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به اقدامات بهزیستی استان در ارائه خدمت به خانواده‌های دارای فرزند چند قلویی در راستای حمایت از جمعیت جوان، اظهار داشت: پرداخت مستمری به خانواده‌های دارای فرزند چند قلویی مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی با بیان اینکه خانواده دارای فرزند چند قلو تحت حمایت قرار می‌گیرند گفت: مستمری به 480 خانوار دارای فرزند چند قلویی استان بوشهر ماهانه بر اساس بعد خانوار پرداخت می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر بیان کرد:  برای هر خانواده دوقلو ماهانه 1.4 میلیون تومان و خانواده دارای فرزند سه‌قلویی 1.7 میلیون تومان ماهانه مستمری پرداخت می‌شود.

اسدی‌راد شرایط سنی فرزندان برای دریافت خدمات را مورد اشاره قرار داد و با اشاره به اینکه این نوزادان تا پایان سن 6 سالگی تحت پوشش قرار می‌گیرند، گفت: وام خوداشتغالی، ودیعه مسکن بلاعوض به خانواده‌های نیازمند، کمک هزینه لوازم ضروری زندگی به این خانواده‌ها پرداخت می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر کمک هزینه بهبود تغذیه به مادران شیرده دارای فرزند زیر 2 سال و استفاده از سهمیه شیر خشک برای فرزندان زیر یک سال را از دیگر حمایت‌ها دانست و با بیان اینکه 432 خانواده در استان بوشهر دارای فرزند دوقلو هستند، خاطرنشان کرد: ماهانه به این خانواده‌ها در مجموع 606 میلیون تومان مستمری و کمک هزینه پرداخت می‌شود.

اسدی‌راد تعداد خانواده‌های دارای 3 قلو را 48 خانوار دانست و تصریح کرد: ماهانه به خانواده‌ها در مجموع 82 میلیون تومان پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: در مجموع در 9 ماه امسال 62 میلیارد ریال مستمری و کمک هزینه به خانواده‌های دارای چند قلویی استان بوشهر پرداخت شده است.

کد خبر 70433

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد