مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی افراد با اختلال مصرف مواد مخدر ویژه زنان افتتاح شد

مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی افراد با اختلال مصرف مواد ( بانوان) رهایافتگان نوای آسایش تحت نظارت بهزیستی استان زنجان با حضور معاون قوه قضاییه کشور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، مدیرکل بهزیستی استان و مسئولین کشوری و استانی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان  در حاشیه این مراسم، با بیان اینکه افتتاح این مرکز یکی از ضرورت های این حوزه بود، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع تلاش شد روند و پروسه صدور مجوزها تسریع شود و خوشبختانه در کم ترین زمان این مرکز افتتاح شد.

وی با بیان اینکه مردم نسبت به موضوع اعتیاد حساسیت زیادی دارند، افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت جامعه نسبت به بانوان معتاد، مجوزهای قانونی در کم ترین زمان صادر شد و موسسه متقاضی نسبت به انجام کارها با حمایت بهزیستی استان اقدام کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه مکان مرکز توسط شهرداری زنجان تامین شده است، یادآور شد: کارهای تکمیلی برای به سازی فیزیکی این مرکز در کم ترین زمان انجام و فضای آن آماده سازی شد. دغدغه مردم در این خصوص حائز اهمیت بود و امیداوریم با خدمات این مرکز شاهد بازگشت بانوان به آغوش جامعه و خانواده باشیم.

وی با اشاره به اینکه افتتاح این مرکز نسبت به مرکز مربوط به آقایان در اولویت قرار گرفت، تاکید کرد: موضوع مهم در خصوص بازگشت افراد به جامعه و توانمندسازی آن ها باید مورد توجه قرار گیرد. آموزش های فنی حرفه ای و ایجاد شغل برای این افراد باید برنامه ریزی شود و این مرکز صرفا محل نگهداری نخواهد بود.

کد خبر 70350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد