کارگاه آموزشی خلاقیت و کارآفرینی ویژه افراد دارای معلولیت

کارگاه آموزشی خلاقیت و کارآفرینی ویژه افراد دارای معلولیت، با حضور معاونین حوزه توانبخشی و حوزه مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان اصفهان و جمعی از مددجویان تحت پوشش بهزیستی با تدریس فرید ملک‌احمدی در اتاق بازرگانی اصفهان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی اصفهان، در این جلسه سید کمال صدیقی معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، با اشاره به نقش اشتغال در توانمندسازی، هویت‌یابی و ایجاد زمینه استقلال‌ مددجویان بهزیستی، به اهمیت اشتغال، کارآفرینی و خلاقیت برای این افراد اشاره کرد.

امید رحمانیان معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان اصفهان نیز در حاشیه این همایش ضمن تشکر از مجموعه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان بخاطر تشکیل این نشست بر تعامل بیشتر اتاق بازرگانی با اداره کل بهزیستی در راستای برگزاری مستمر رویدادها و دوره‌های ویژه کسب و کار جامعه هدف بهزیستی، تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی، کارگاه آموزشی خلاقیت و کارآفرینی ویژه افراد دارای معلولیت با هدف تأکید بر اهمیت وجود خلاقیت در شروع و توسعه کارآفرینی و اشتغال در دو بخش مجزا تشکیل شد. در بخش اول کارگاه، همراه با پخش فیلم، عکس و ذکر نمونه‌های شفاهی از کارآفرینی‌های موفق معلولین به مباحثی چون؛ مفاهیم خلاقیت و کارآفرینی، شناسایی موانع و مشکلات، راه‌های افزایش خلاقیت، تکنیک‌های ایده‌پردازی، غربالگری ایده‌ها، مدل‌های خلاقیت و آشنایی با طرح‌های خلاقیت پرداخته شد.

در بخش دوم این کارگاه، مددجویان به گروه‌های کوچک تقسیم شده و با کمک همیاران کارآفرینی، با آموزش غربالگری ایده‌های خود و انتخاب بهترین ایده، به تهیه بوم ایده پرداختند.

کد خبر 70300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد