هدف از اجرای طرح گروه جهادی شهدای بهزیستی، ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف است

ششمین جلسه شورای اداری بهزیستی مازندران با حضور حجت الاسلام والمسلمین عالی مشاور استاندار مازندران،دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران ، اعضای شورای اداری بهزیستی مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر فریبا بریمانی، مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه فعالیت سازمان بهزیستی بسیار متنوع و گسترده است، گفت: کار در بهزیستی بسیار ارزشمند است زیرا ما با افرادی سروکار داریم که جز خداوند پناهی ندارند و هر قدم برای رفع مشکلات آنان اجر دنیوی و اخروی دارد.

وی با بیان اینکه کارکنان بهزیستی با خلوص نیت در جهت رفع مشکلات جامعه هدف تلاش می کنند، افزود: کار در سازمان بهزیستی بسیار دشوار است و چیزی که در بهزیستی به انسان قوت قلب می دهد رفع مشکلات جامعه هدف و دعای خیر آنان است.

دکتر بریمانی با بیان اینکه سازمان بهزیستی تنها نهاد حمایتی دولتی است که خدمات تخصصی ارائه می دهد، ادامه داد: کارکنان بهزیستی افراد متعهد و متخصصی هستند که خدمت در این عرصه را انتخاب و تمام تلاش خود را برای خدمت معطوف می نمایند.

مدیرکل بهزیستی مازندران به اجرای طرح گروه جهادی شهدای بهزیستی مازندران اشاره کرد و ادامه داد: هدف از اجرای این طرح، ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف در دور دست ترین مناطق استان می باشد تا افراد بدون مراجعه به ادارات بهزیستی خدمات دریافت کنند.

وی بر استفاده از ظرفیت دستگاه های مختلف در جهت رفع مشکلات جامعه هدف تاکید کرد و گفت: روسای شهرستان ها برای رفع مشکلات جامعه هدف باید ارتباطات خود را با سایر دستگاه ها افزایش دهند.

دکتربریمانی بر استفاده از ظرفیت خیرین نیز تاکید کرد و افزود: خیرین در سال های گذشته همکاری خوبی با بهزیستی داشتند و امیدواریم این همکاری ها در آینده تداوم داشته باشد.

کد خبر 70146

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد