درخشش تیم ملی گلبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان

تیم ملی ایران در هر بازی با انگیزه بالا برای پیروزی وارد زمین می شود و خوشبختانه در سه بازی گذشته با  کسب پیروزی در مقابل حریفان قدرتمندی همچون کلمبیا، مصر و آرژانتین از زمین خارج شده است.

رقابت‌های گلبال قهرمانی جهان در شهر ماتوسینیوس پرتغال با حضور ۱۶ تیم و در دو گروه برگزار می‌شود که تیم ملی گلبال ایران با تیم‌های چین، لیتوانی، اوکراین، آمریکا، مصر، مکزیک، آرژانتین و کلمبیا هم گروه است.

ولی‌اله نصر سرپرست تیم ملی گلبال ایران در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی استان اصفهان  با تمجید از انرژی و انگیزه بالای بازیکنان تیم ملی، گفت: تیم ملی ایران در هر بازی با انگیزه بالا برای پیروزی وارد زمین می‌شود و خوشبختانه در سه بازی گذشته با کسب پیروزی در مقابل حریفان قدرتمندی همچون کلمبیا، مصر و آرژانتین از زمین خارج شده است.

سرپرست تیم ملی گلبال ایران در خصوص نتایج تیم ملی کشورمان در مقابل حریفان ادامه داد: ما در نخستین دیدار خود با نتیجه قاطع ۱۵ بر ۵ از سد کلمبیا گذشتیم و در پایان این بازی نیز حسن جعفری بازیکن تیم ما  به‌عنوان فنی‌ترین بازیکن میدان معرفی شد. در دومین دیدار نیز در مصاف با تیم مصر موفق شدیم این تیم را با نتیجه ۱۰ بر ٣ از پیش‌رو برداریم و دومین برد پیاپی خود را کسب نماییم. تیم ملی آرژانتین سومین حریف ما بود که تیم ملی گلبال ما موفق شد با نتیجه ۱۰ بر ۶  در این بازی از زمین خارج شود.

نصر در خصوص نتیجه مسابقه ایران و چین نیز گفت: تیم ایران در ادامه مسابقات جهانی گلبال روز  یکشنبه ۲۰ آذر در برابر تیم قدرتمند چین قرار گرفت و علیرغم تلاش فراوان و ارائه یک بازی پایاپای و نزدیک متاسفانه مسابقه را با نتیجه ۷ بر ۵ واگذار کرد که شایسته است از بازیکنان و مربیان تیم بابت ارائه یک بازی زیبا و جذاب تشکر  کرد و امیدواریم در بازی های بعدی نیز شاهد افتخارآفرینی بازیکنانمان برای ایران باشیم.

وی به این نکته هم اشاره کرد که در پایان این رقابت‌ها تیم های اول و دوم موفق به کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهند شد.

درخشش تیم ملی گلبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان

کد خبر 70118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد