یکی از نکات قوت مرکز خدمات مشاوره ۱۲۳ ضبط خودکار تماس های برقرار شده است

حجت السلام والمسلمین وکیل پور مشاور فرهنگی ریاست سازمان و صیاد دبیر ستاد پیشرفت و نو آوری اجتماعی سازمان بهزستی کشور پس از نشست کوتاه در دفتر معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان تهران، از مرکز خدمات مشاوره خط تلفن ۱۲۳ بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران : در این نشست فاطمه ارزانیان معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهرن ضمن خوشامد گویی با اشاره به نقش تاثیر گذار اورژانس اجتماعی در کاهش بحران و آسیب های اجتماعی، از نگاه ویژه ریاست سازمان بهزیستی به مقوله آسیب های اجتماعی تقدیر و تشکر نمود.

یکی از نکات قوت مرکز خدمات مشاوره ۱۲۳ ضبط خودکار تماس های برقرار شده است

در خصوص چگونگی ارائه خدمات مراکز اورژانس اجتماعی در سطح استان تهران و مشکلات و چالش های موجود و پیش رو و نیاز های اورژانس اجتماعی جهت خدمات دهی مطلوب با توجه به وسعت جغرافیایی استان و تنوع آسیب های اجتماعی و پدیده های نو ظهور، گفتگو بعمل آمد.

پس از اتمام این نشست؛ وکیل پور و صیادی به اتفاق اخگری کارشناس مسئول اورژانس اجتماعی از مرکز خط تلفن ۱۲۳ استان تهران بازدید بعمل آوردند و توضیحات مبسوطی از روند و نحوه ارائه خدمات دهی به جامعه هدف اورژانس اجتماعی به مشاور فرهنگی ریاست سازمان داده شد.

حجت السلام والمسلمین وکیل پور مشاور فرهنگی ریاست سازمان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین، کارشناسان تخصصی وکارکنان ساعی و زحمتکش مراکز اورژانس اجتماعی، بیان داشت: یکی از نکات قابل توجه و پراهمیت مرکزتلفن ۱۲۳ "ضبط خود کار تماس های برقرار شده "با سامانه ۱۲۳ استان تهران می باشد که امکان هرگونه پیگیری را براحتی مهیا می کند.

یکی از نکات قوت مرکز خدمات مشاوره ۱۲۳ ضبط خودکار تماس های برقرار شده است

در پایان؛ وی تصریح نمود: مشکلات کمبود خود رو و نیروی متخصص، موضوع حقوق و مزایا کم وسختی کار کارکنان، تامین امنیت جسمی-روانی کارکنان با توجه به چالش های متنوع و حساسیت نوع کار در اورژانس اجتماعی را در اسرع وقت به ریاست سازمان بهزیستی منعکس می نماید.

کد خبر 69854

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد