افتتاح دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی سرای آرامش شهرستان گیلان‌غرب

دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی "سرای آرامش" در هفته معلولین با حضور مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه در شهرستان گیلان‌غرب افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه: دکتر محمدی مدیرکل بهزیستی استان بهمراه معاون توانبخشی، معاون امنیتی سیاسی فرمانداری و با حضور رییس بهزیستی شهرستان ضمن بازدید و افتتاح این مرکز اظهار داشتند: حوزه سلامت یکی از حوزه‌های مهمی است که سازمان بهزیستی با توجه به قوانین مسئولیت این حوزه سلامت و آسیب‌های اجتماعی را برعهده دارد و توسعه مراکز مشاوره دولتی و غیردولتی درسراسر کشور و استان از مهمترین برنامه های این سازمان در حوزه سلامت روان  می باشد. تا مردم با مراجعه به این مراکز از خدمات مشاوره‌ای آنان بیش از پیش استفاده کنند.

مریم بهرامی کارشناس ارشد بالینی و مسوول مرکز سرای آرامش تصریح کردند که با افتتاح این مرکز مشاوره در سطح شهرستان، در راستای اهداف پیشگیرانه و ارتقای سلامت روان آحاد جامعه و در جهت افزایش دسترسی مردم به خدمات مشاوره‌ای و روان‌شناختی و بهره‌مندی مناسب از ظرفیت‌های تخصصی موجود در سطح شهرستان اقدام به راه اندازی این مرکز داشته است و در زمینه های مختلف کودک و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، اختلال یادگیری، تقویت مهارتهای ذهنی، اضطراب و وسواس، زناشویی و تحصیلی خدمات مشاوره ای ارایه دهد.

کد خبر 69722

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد