در رسانه| ورزشکاران ناشنوای اردبیل ۱۸ مدال کسب کردند

اردبیل - ایرنا - نایب رئیس هیات ناشنوایان استان اردبیل از کسب ۱۸ مدال توسط ورزشکاران ناشنوای این استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایرنا، سخاوتعلی خدنگی روز سه‌شنبه با اعلام این خبر افزود: این مدال‌ها حاصل تلاش ورزشکاران ناشنوای استان در میادین جهانی، المپیک و مسابقات داخلی است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای ورزشکاران ناشنوای استان اردبیل در رشته‌های مختلف و کسب افتخارات ملی و کشوری افزود: یاشار وقار ورزشکار اردبیلی در بازی‌های المپیک ناشنوایان در رشته دو و میدانی مدال نقره، حسین نوری در رشته کشتی مدال برنز و در مسابقات جهانی نیز حسین نوری در رشته کشتی فرنگی مدال طلا را کسب کردند.

نایب رئیس هیات ناشنوایان استان اردبیل با اشاره به کسب ۱۵ مدال طلا و برنز توسط ورزشکاران در مسابقات مختلف داخلی اضافه کرد: این مدال‌ها در رشته‌های تنیس روی میز، کشتی فرنگی و آزاد بدست آمد که در رشته تنیس روی میز فرزاد چراغی، محمد علیزاده، محرم چشمه نور، لیلا شجاعی، سیما شهبازی و در رشته کشتی علی قهرمانی و در رشته کشتی فرنگی حسین نوری به مدال طلا دست یافتند.

وی با بیان اینکه از ۱۰ مدال طلای کشوری ۲ مدال بصورت تیمی کسب شد، گفت: همچنین محمد صدری در رشته کشتی فرنگی، وحید شیر دل و پورشاهی در رشته کشتی آزاد، لیلا شجاعی در تنیس روی میز و محمد پور قلی توانستند به مدال برنز دست پیدا کنند.

هیات ورزش های ناشنوایان یکی از هیات ورزشی موفق در استان اردبیل است.

کد خبر 69644

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد