دیدار مدیرکل بهزیستی گیلان با خانواده شهید مدافع حرم" سجاد طاهرنیا "

صبح روز پنجم آذرماه همزمان با سالروز تشکیل بسیج، سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان به اتفاق هیئت همراه با خانواده شهید مدافع حرم " سجاد طاهرنیا " دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ سید مهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره امام راحل (ره)، شهدا، جانبازان و ایثارگران اظهار داشت: امنیت و اقتدار امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم و اگر رشادتهای شهدای مدافع حرم صورت نمی گرفت امروز باید با دشمنان تکفیری در داخل کشور می جنگیدیم.

وی درادامه به فرازی از وصیت نامه شهید طاهرنیا اشاره کرد و گفت: وصیت نامه این شهید و سایر شهدا همواره درسهای بزرگی به ما می آموزند و اصلی ترین پیام این شهید ولایتمداری،حفظ حجاب و پاسداری از بیت المال بود که انشاالله بتوانیم به وصیت این شهید والامقام و سایر شهدای گرانقدر جامه عمل بپوشانیم.

مدیرکل بهزیستی ضمن قدردانی از صبر و استقامت خانواده شهید خاطر نشان کرد: همواره قدردان ایثارگری خانواده های شهدا هستیم که چنین فرزندانی پاک و خالص تربیت کردند که برای پاسداری از مرز و بوم این کشور و حفظ امنیت مردم از جان خود گذشتند و ما نیز از خداوند می خواهیم که بتوانیم سربازی لایق برای نظام و ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.

همچنین در پایان این دیدار لوح سپاس و هدیه ای به رسم تقدیر از سوی مدیرکل بهزیستی گیلان به خانواده شهید طاهر نیا تقدیم شد.

کد خبر 68775

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد