بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ شهروند زنجانی از میز خدمت بهزیستی خدمات گرفتند

مدیر بهزیستی شهرستان زنجان از ارائه خدمات به بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از شهروندان زنجانی از طریق میز خدمت بهزیستی در نیمه اول سال جاری خبر داد گفت : میز خدمت در راستای عینیت بخشیدن به حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع شکل گرفته است و می‌تواند نقطه عطفی در جهت تسهیل در خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان باشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان رزاق منافی خدمات ارائه شده به مراجعه کنندگان تحت پوشش را ارائه تسهیلات مسکن که شامل ودیعه بلاعوض، وام بانکی و تهیه وساخت مسکن تا سقف تعیین شده در دستورالعمل، تسهیلات اشتغال (خدمات بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی و وام قرض الحسنه ایجاد اشتغال و نیز معرفی به شرکتها و کارفرمایان متقاضی نیرو و ...)پرداخت کمک موردی تحت عناوین مختلف ازجمله امرار معاش، ایاب و ذهاب، برقراری مستمری و غیره و ارائه آموزش ها از طریق حوزه پیشگیری برشمرد.

منافی اضافه کرد:  عده ای از متقاضیان دریافت خدمت از سازمان به دلیل معلولیت (کم توانان ذهنی، بیماران اعصاب و روان، نابینایان، ناشنوایان) نمی توانند از خدمات به صورت الکترونیکی استفاده نمایند  به همین دلیل و تسهیل ارائه خدمات کلیه  خدمات  اعم  از الکترونیکی و غیر الکترونیکی به صورت جامع در میز خدمت نیز ارائه می شود.

وی در خصوص نحوه درخواست خدمت از سازمان بهزیستی بصورت غیر حضوری و یا الکترونیکی افزود : هر فرد که در سازمان بهزیستی دارای پرونده باشد می تواند با مراجعه به آدرس http://request.behzisti.net درخواست خود را ثبت نماید. و کلیه مراحل فرایندد و نتیجه درخواست، بصورت پیامک به شماره موبایل و ارسال به ایمیل فرد نیز اطلاع رسانی خواهد گردید و اگر فردی در سازمان بهزیستی دارای پرونده نباشد می تواند با مراجعه حضوری به میز خدمت بهزیستی شهرستان درخواست تشکیل پرونده بدهد.

کد خبر 68747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد