نشست هماهنگی هیئتهای مذهبی بهزیستی خوزستان برگزار شد

صبح امروز با حضور کارشناس فرهنگی سازمان بهزیستی کشور و مدیر کل و اعضای شورای فرهنگی بهزیستی خوزستان،نشست هماهنگی هیئت های مذهبی جامعه هدف بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،مهران کریمیان مدیر کل بهزیستی خوزستان  در این جلسه ضمن تشریح اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگی بیان کرد:اکثر کارهای بهزیستی فرهنگی بوده و مردمی سازی فعالیتهای بهزیستی در اولویت است و مراکز تحت نظارت در کنار سایر خدمات  ودر مناسبتهای مختلف و اعیاد و مراسم مذهبی ،برنامه های فرهنگی خوبی به مقیمان و جامعه هدف بهزیستی ارائه می کنند.

کریمیان افزود:با توجه به رویکرد شورای فرهنگی سازمان ،۵هیئت مذهبی در سه حوزه پیشگیری،توانبخشی و امور اجتماعی  تشکیل شده است که این هیئات وظیفه راهبری و هدایت برنامه های فرهنگی را برعهده خواهند داشت.

بامیری، کارشناس فرهنگی سازمان بهزیستی کشور نیز ضمن اشاره به اهمیت تشکیل هیئتهای مذهبی  بیان کرد: در نظر است در کلیه استانها، هیئتهای مذهبی  به منظور توانمند سازی مددجویان  از بعد فرهنگی  و اقتصادی  راه اندازی شود به نحوی که مددجویان تبدیل به افراد مددرسان شوند و تاکنون در چندین استان من جمله خوزستان این طرح عملیاتی شده است.

وی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات فرهنگی صورت گرفته در استان خوزستان افزود:به صورت دوره ای از هیئت های مذهبی  استانها بازدید و از نزدیک خدمات فرهنگی آنها را بررسی خواهیم کرد.

کد خبر 68227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد