شهرری| معرفی جامعه هدف برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی

داود خادم سرپرست بهزیستی شهرستان ری ضمن اعلام خبر معرفی دویست و ۳۰ نفر از جامعه هدف به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی به ارزش دویست و ۳۰ میلیارد ریال به تشریح اقدامات صورت گرفته مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان از ابتدای سال تا پایان مهرماه پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سرپرست بهزیستی شهرستان ری گفت: به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی و حمایت از فرصت‌های شغلی مددجویان، کارفرمایان و طرح‌های اشتغال‌زایی، دویست و ۳۰ نفر از مددجویان جامعه هدف به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات اشتغال معرفی شدند و ۴۰ نفر از جامعه هدف نیز به منظور ایجاد فرصت های شغلی پایدار به کارفرمایان معرفی شدند.

وی همچنین اظهار داشت: در خصوص بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی ۳ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال پرداخت شده است و در مورد ارائه خدمات درمانی به جامعه هدف بیان داشت: در این راستا تفاهم نامه ای نیز با مرکز درمانی دارالشفاءکوثر منعقد شده است.

خادم در ادامه به تعمیر و تجهیز مرکز نگهداری کودکان کار و خیابان به ارزش ۸ میلیارد ریال توسط خیرین، برپایی جشن گلریزان در شیر خوارگاه حضرت رقیه (س) در ماه مبارک مضان، استقرار ۵۰ پایگاه جمع آوری زکات فطریه و کفاره و توزیع آن بین ۷۵ خانواده از جامعه هدف، توزیع یک هزار و ۴۸ کیلوگرم گوشت قربانی جمع آوری شده درعید قربان بین جامعه هدف، تهیه و توزیع جهیزیه به تعداد ۱۶ خانواده، توزیع یک هزار و ۹۷۷ سبدکالا، ۶۰۰ بسته لوازم التحریر و پک قلم صوتی زبان انگلیسی‌ و دروس ابتدایی پرداخت کمک هزینه های مسکن خانواده های دو معلول، ودیعه مسکن مددجویان و... اشاره کرد.

سرپرست بهزیستی شهرستان ری افزود: سازمان بهزیستی براساس وظایف قانونی، شبکه وسیعی از خدمات متنوع حمایتی، مراقبتی و توانمندسازی را به طیف گسترده‌ای از افراد دارای معلولیت، نیازمندان و فرزندان آنان و همچنین اقشار آسیب‌پذیر ارائه می دهد و جلب و جذب مشارکت‌های مردمی همواره یکی از برنامه‌های اساسی بهزیستی می باشد و استمرار این کار حمایت و همراهی مردم خیراندیش، متعهد و نیکوکار را می‌طلبد.

کد خبر 68148

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد