نشست صمیمی رئیس سازمان بهزیستی کشور با تشکل های افراد دارای معلولیت استان مازندران برگزار شد

نشست صمیمی تشکل های افراد دارای معلولیت استان مازندران با معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور دیروز در حاشیه "همایش سراسری علمی ،تخصصی مدیران ستادی و استانی سازمان بهزیستی کشور"، در "مجموعه فرهنگی ، آموزشی شهید بهشتی" خزر آباد ساری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، در این نشست صمیمی که مشاور استاندارمازندران حضور داشت، نمایندگان تشکل های مختلف افراد دارای معلولیت؛ دغدغه و مطالبات خود را با "علی محمد قادری معاون وزیر ورییس سازمان بهریستی کشور" مطرح کردند.


در این نشست رئیس سازمان بهزیستی کشوربا بیان اینکه کار جامعه هدف مطالبه گری و پرسشگری است گفت: امروز افتخار می کنیم که در اقصی نقاط کشور سهمیه و سرانه بهره مندی از اوقات فراغت و اماکن تفریحی و گردشگری سازمان همچون هتل مناسب سازی شده ویژه افراد دارای معلولیت در مشهد برای جامعه هدف ضریب گرفته است.


به گفته وی، این امرنشان دهنده این است که یک جهش، حرکت و باور قلبی در سازمان بهزیستی وجود دارد.


وی در ادامه درخصوص موضوعاتی از جمله؛ مسکن مدد جویان ، مسکن خانواده بالای دو معلول ،به صفر رسیدن پشت نوبتی زنان سر پرست خانوار، بودجه لوازم توان بخشی برای جامعه هدف، مراکز مثبت زندگی ، حق پرستاری و یارانه مراکز شبانه روزی، ماده 16، مناسب سازی اماکن ودستوراالعمل ها و بخشنامه ها صحبت و اقدامات انجام شده را بیان داشت.


داشتن مراکز بینا بینی برای مددجویان،حمایت سازمان برای بازگشت افراد ازمراکزشبانه روزی به کانون خانواده هایی که مشکل مالی داشتند،کیفیت لوازم توانبخشی واشتغال از دیگر موضاعات مورد بحثی بود که در این نشست از سوی نماینده تشکل ها مطرح و به آنها پاسخ داده شد.

کد خبر 67994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =