در رسانه | ۲۹۲میلیارد تومان برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در کردستان اختصاص یافت

مدیرکل بهزیستی استان کردستان گفت: ۲۹۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی از محل تبصره ۱۶ به افراد تحت پوشش پرداخت می‌شود.

حسین رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با اشاره به وضعیت تسهیلات تبصره ۱۶ اظهار داشت: ۳۷۹ میلیارد تومان اعتبار مصوب بانک مرکزی بوده که ۲۹۲ میلیارد تومان از سوی بانک‌های استان به سازمان بهزیستی تخصیص داده شده و تاکنون ۱۶۶ میلیارد تومان تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ۵۷ درصد اعتبارات این حوزه ویژه پرداخت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده است، افزود: تاکنون ۱۳۴۹ نفر کردستانی از محل تبصره ۱۶ موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.

مدیرکل بهزیستی استان کردستان با ذکر اینکه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نیز از محل تبصره ۱۸ مصوب کمیته استانی به متقاضیان پرداخت می‌شود، گفت: تاکنون ۲۷۴ نفر از این محل از بهزیستی تسهیلات دریافت کرده و یکهزار و ۶۲۳ نفر دیگر ویژه دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

وی از ایجاد و ثبت ۲۰۶۰ شغل در سامانه رصد توسط بهزیستی استان خبر داد و تصریح کرد: موضوع حمایت از اشتغال‌زایی افراد تحت پوشش به طور ویژه جزو برنامه‌های اولویت‌دارمان بوده و در این زمینه از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم.

رسولی با بیان اینکه توانمندسازی و ارائه خدمات به مددجوبان اولویت سازمان بهزیستی است، عنوان کرد: امیدواریم با همراهی سایر دستگاه‌ها بتوانیم مشکلات و آسیب‌های اجتماعی که جامعه با آن روبه‌رو است را کاهش دهیم.

https://tn.ai/2800880

منبع: روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 67991

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد