حضور مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان در شیرخوارگاه الزهرا(س)

همزمان با گرامیداشت هفته پدافندغیرعامل و درراستای عمل به مسئولیت های اجتماعی وحمایت ازجامعه هدف سازمان بهزیستی ، مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان با همراهی مدیرکل بهزیستی استان از بخش های مختلف مجتمع خدماتی حمایتی الزهرا(س) بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ همزمان با گرامیداشت هفته پدافندغیرعامل و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی وحمایت ازجامعه هدف سازمان بهزیستی ، دکتر مهدی جهان نجاتی مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان ، به اتفاق جمعی از مدیران شعب سطح شهرستان بندرعباس و با همراهی مدیرکل بهزیستی استان در مجتمع خدماتی حمایتی الزهرا(س) حضور یافته و ضمن آشنایی با خدمات این مجتمع از بخش های مختلف شیرخوارگاه الزهرا بازدید کردند.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این دیدار با تقدیر از همراهی مجموعه بانک کشاورزی استان در همراهی مستمر با جامعه هدف بهزیستی، به ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه پذیرش و فرایندخدمت رسانی به جامعه هدف مقیم دراین مرکز، چالشها و مشکلات پیش رو پرداخت .

دکتر مهدی جهان نجاتی مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان نیز با ابراز خرسندی از حضور در جمع صمیمی نونهالان ، در خصوص گسترش همراهی بانک و همچنین جلب مشارکت جمعی ازمشتریان نیک اندیش برای حمایت ازکودکان مقیم دراین مرکز قول مساعد داد.

اختصاص بودجه مورد نیاز به منظور راه اندازی و ایجاد فضای بازی مناسب برای کودکان مقیم در مرکز نگهداری شیرخوارگاه نیز ازجمله مباحث وموضوعات مطرح شده در این بازدید بود.

کد خبر 67560

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد