تقدیر از خانواده های فرزندپذیر کودکان نیازمند درمان در سراسر کشور

مدیرکل کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور گفت: در ده سال اخیر بیش از ۱۵ هزار کودک به فرزندخواندگی سپرده شده اند، که ۵۰۰ مورد از آن به فرزندخواندگی کودکان نیازمند درمان اختصاص داشته است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل،  سعید بابایی مدیرکل کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور در خصوص برگزاری این برنامه گفت: در راستای ارتقای فرهنگ فرزندخواندگی و توسعه مسئولیت اجتماعی همزمان با ابلاغ قانون حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست، ادارات کل بهزیستی استان‌های سراسر کشور گردهمایی صمیمانه‌ای را با خانواده‌های فرزندپذیر کودکان نیازمند درمان(دارای بیماری خاص یا معلولیت) برگزار کردند.

وی افزود: در این گردهمایی که در روز دوم آبان ماه در سراسر کشور برگزار شد خانواده‌های فرزندپذیر ضمن بیان تجربیات دلنشین خود دغدغه ها و مسائل ویژه مراحل فرزندخواندگی به ویژه در مورد این کودکان را با مسئولان سازمان بهزیستی و سایر دستگاه های دخیل در این موضوع در میان گذاشتند.

بابایی افزود: برنامه ویژه کشوری گردهمایی انواده‌های فرزندپذیر کودکان نیازمند درمان(دارای بیماری خاص یا معلولیت) در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

مدیرکل کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور گفت: در ده سال اخیر بیش از ۱۵ هزار کودک به فرزندخواندگی سپرده شده اند که بیش از ۵۰۰ مورد از آن به فرزندخواندگی کودکان نیازمند درمان اختصاص داشته است.

کد خبر 67551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =