نشست هم اندیشی پدافند غیر عامل بهزیستی خوزستان

صبح امروز با حضور مدیر کل ،مسئول پدافند غیر عامل،مسئولان واحدها و نمایندگان معاونتهای بهزیستی استان خوزستان نشست هم اندیشی پدافند غیر عامل در این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان ،مهران کریمیان ،مدیر کل بهزیستی در این جلسه ضمن تبریک هفته پدافند غیر عامل با شعار «پدافند دانش بنیان، حفاظت از زیرساخت‌ها، تداوم کارکردها/ برای مردم» بیان کرد: به منظور افزایش بازدارندگی  و کاهش آسیب پذیری در برابر تهدیدها و در بحران ها ،   توجه به پدافند غیر عامل دانش بنیان امری ضروریست.

رستم کرد زنگنه ،مسئول پدافند غیر عامل بهزیستی نیز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه پدافندی ،اعلام هشدار و آماده باش و تمهیدات لازم در زمان بارندگی و سیل،کمک به خانوارهای آسیب دیده در زلزله و سیل،برگزاری مانورها ی اطفاء حریق ، زلزله ،قطع برق و... ،اعلام صرفه جویی در مصرف برق به ویژه در مواقع بحرانی،برگزاری میز خدمت در مناطق آسیب دیده از زلزله،ایجاد دو پست سازمانی درتشکیلات در حوزه مدیر کل،تشکیل ستاد بحران در اداره بهزیستی آبادان در حادثه ریزش ساختمان متروپل، حمایت از خانواده های متوفیان،برگزاری دوره های آموزشی پدافند غیر عامل و مدیریت بحران،تهیه برچسب علائم و تابلوهای هشداردهنده در ساختمانهای اداری ،تهیه و نصب جعبه های کمکهای اولیه وتهیه تابلو تجمع ایمن ، را بخشی از اقدامات واحد پدافند غیر عامل بهزیستی برشمرد.

شایان ذکر است در ادامه جلسه هر یک از مسئولین به بیان نظرات، مشکلات و مسایل پدافندی و ارائه  پیشنهادهای خود  در این زمینه پرداختند.

کد خبر 67504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد