در رسانه | انتقال کودکان تحت پوشش بهزیستی بوشهر به خانواده‌ها تسهیل می‌شود

 مدیر کل بهزیستی استان بوشهر گفت: از عمده ترن سیاست‌های سازمان بهزیستی برای فرزندان تحت سرپرستی انتقال آنان به خانواده است.

به گزارش  روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر به نقل از خبرگزاری مهر، حسین اسدی راد عصر دوشنبه در نشست هم اندیشی و تقدیر از خانواده‌های فرزند پذیر خاص اظهار داشت: حضور در کانون گرم خانواده حق هر کودک است و اقامت طولانی مدت در خانه‌های کودک و نوجوانان چالش‌های مخصوص خود را دارد.

وی بیان کرد: با توجه به اینه کودکان با سن کم بویژه نوزادان با زمان کمتری وارد خانواده می‌شوند این ضرورت وجود دارد که به کودکان بالاتر از سه سال و خانواده‌های متقاضی این دسته از کودکان توجه خاص داشت.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر عنوان کرد: در همین راستا تلاش برای اخذ حکم واگذاری کودکان واجد شرایط (بالای سه سال) و تسریع در روند پرونده چنین خانواده‌هایی در اولویت کار قرار دارد.

وی گفت: واگذاری کودکان بالای سه سال همچون دیگر فرزندان با حساسیت لازم انجام می‌شود اما همکاری با چنین خانواده‌هایی اولویت خواهد داشت و ضمن همکاری با خانواده‌ها روند تدریجی واگذاری کودک، انجام مشاوره‌های فرزند خواندگی دیدارهای والدین و کودک همگی در دستور کار دفتر شبه خانواده استان قرار دارد.

انتقال کودکان تحت پوشش بهزیستی بوشهر به خانواده‌ها تسهیل می‌شود

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ضمن تشکر از این خانواده‌ها بابت امنیت و مهری که به این فرزندان داده‌اند گفت: دولت هر چه تلاش کند برای این فرزندان کافی نیست و مهر و عاطفه را فقط شما می‌توانید تقدیم کنید و این بچه‌ها تاج بندگی آخرت شما هستند که خداوند وجودتان را مناسب دیده و شما مانند پیامبر هستید.

انتقال کودکان تحت پوشش بهزیستی بوشهر به خانواده‌ها تسهیل می‌شود

رقیه زنگنه نژاد گفت: بهزیستی تمام تلاش خود را برای تسهیل این مسیر به کار گیرد و هر همکاری نیاز باشد ما انجام خواهیم داد.

در پایان این خانواده‌ها خاطرات خود با این فرزندان را بیان و با اهدا لوح و شاخه گل از سوی مدیر کل بهزیستی استان بوشهر از آنان تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 67333

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد