سفر یک روزه مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به شهرستان بردسکن

مدیرکل بهزیستی استان خراسان رضوی به اتفاق دبیر شورای معاونین طی سفر یک روزه وارد شهرستان بردسکن شدند.

دکتر مسعود فیروزی پنجشنبه ۲۸ مهرماه در دیدار با کارکنان بهزیستی شهرستان بردسکن ضمن تقدیر از کارکنان این اداره، گفت: بهزیستی موظف است با جدیت حقوق مددجویان را پیگیری کند و در جهت توانمندسازی آنها حرکت نماید. سازمان بهزیستی اعتبارات محدودی دارد در حالیکه در مقابل سیل عظیم نیازهای نامحدود قرار گرفته است. ما موظفیم در بخش خدمت‌رسانی به مددجویان در حوزه مسکن، اشتغال، تهیه لوازم توانبخشی و... نهایت استفاده را از امکانات محدود داشته باشیم و در مسیر بازتوانی مددجویان حرکت نمائیم. خوشبختانه شهرستان بردسکن خیرینی بسیاری دارد و از طرفی فراوانی آسیب‌های اجتماعی نیز در این شهرستان نسبتا پائین است.

مدیر کل بهزیستی استان خراسان رضوی و هیات همراه سپس با علی دهقان زاده فرماندار شهرستان بردسکن ملاقات و در خصوص برنامه‌های بهزیستی به گفت‌وگو پرداختند.

 مسعود فیروزی طی دیدار با حجت الاسلام والمسلمین پور اسدالله، ریاست دادگستری شهرستان بردسکن ضمن تاکید بر لزوم گسترش تعامل و همکاری میان سازمان بهزیستی و دستگاه‌های‌ قضایی گفت: در خصوص آسیب های اجتماعی مانند معتادین متجاهر، کودکان کار، زنان سرپرست خانوار، همسرآزاری و ... بایستی بهزیستی با مراجع قضایی در ارتباط باشد و بخش عظیمی از کارهای ما بدون همکاری با مراجع قضایی امکان پذیر نیست لذا ارتباط بین سازمانی یکی از مسائل مهم در حوزه کاری است.

 وی افزود: همکاری‌های خوب دادگستری در پیشبرد اهداف بهزیستی، ارتقاء برنامه‌های بهزیستی را به همراه داشته است و امیدواریم با گسترش همکاری در حوزه‌های مشترک شاهد افزایش سطح کیفی خدمات به جامعه هدف بهزیستی باشیم.

فیروزی در ادامه سفر یکروزه خود با حجت الاسلام و المسلمین علی‌اصغر امینی امام جمعه محترم شهرستان بردسکن دیدار کرد. برگزاری میز خدمت و جلسه ملاقات مردمی با مددجویان، برگزاری جلسه پرسش و پاسخ و بررسی مشکلات با مدیران مراکز مثبت زندگی، مراکز غیردولتی روزانه و شبانه‌روزی از جمله برنامه‌های سفر یک روزه مدیرکل بهزیستی استان خراسان رضوی به شهرستان بردسکن بود.

کد خبر 67183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد