سرپرست بهزیستی شهرستان رامهرمزمعارفه شد

مهران کریمیان،مدیر کل بهزیستی استان خوزستان در حکمی جلیل بهبهانی را به عنوان سرپرست اداره بهزیستی شهرستان رامهرمز منصوب و از زحمات ماشالله ویسی نژاد رئیس اسبق بهزیستی رامهرمز تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،صبح امروز با حضور مدیر کل بهزیستی استان خوزستان و فرماندار شهرستان رامهرمز در دفتر فرمانداری ،از زحمات چند ساله ماشالله ویسی نژاد ،رئیس اسبق بهزیستی رامهرمز  تقدیر و  جلیل بهبهانی  به عنوان سرپرست اداره بهزیستی شهرستان رامهر مز معرفی شد.

کریمیان،مدیر کل بهزیستی خوزستان با اشاره به خدمات بهزیستی بیان کرد: خوشبختانه با توجهات  دولت  ،در طول یکسال اخیر حمایتهای خیلی خوبی شده و اعتبارات جامعه  هدف بهزیستی  چندین برابر  شده است.

وی افزود: هدف اصلی بهزیستی توانمند سازی جامعه هدف است و در همین راستا  و با توجه به افزایش چند برابری اعتبارات مسکن و اشتغال  اولویت  ما سوق دادن این اعتبارات  به مناطق محروم است.

کریمیان با اشاره به سختی کار در بهزیستی  گفت: مسئولیت یک امانت است  و باید از این  امانت به خوبی پاسداری کنیم و با تلاش شبانه روزی   در خدمت مردم باشیم.

محمد شهبازی آزاد، فرماندار رامهر مز نیز ضمن  آرزوی توفیق برای خدمتگزاران بهزیستی بیان کرد: کار در بهزیستی و جامعه هدف شکننده و آسیب پذیرش ،حساسیت ها و سختی خاص خودش را دارد و با توجه به بافت فرهنگی رامهرمز رویکرد مسئولان این شهرستان باید زیر بنایی و همراه با پیوست فرهنگی باشد.

در ادامه مدیر کل بهزیستی خوزستان به همراه فرماندار و روسای اسبق و فعلی  بهزیستی شهرستان ،از مرکزتوانبخشی و مراقبتی شبانه روزی  معلولان ذهنی بازدید کردند و در پایان مدیر کل بهزیستی با حضور در اداره بهزیستی رامهرمز ضمن دیدار و گفتگو  با کارکنان از زحمات آقای ویسی نژاد تشکر و آقای بهبهانی به عنوان سرپرست بهزیستی رامهرمز معارفه شد.

کد خبر 66851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد