بازدید مدیر کل بهزیستی استان اصفهان از بنیاد فرهنگی قرآنی روشندلان

به مناسبت هفته نابینایان، مدیر کل بهزیستی استان اصفهان از بنیاد فرهنگی قرآنی روشندلان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، ولی‌اله نصر ضمن تقدیر و تشکر از سید محمد نیکزاد گفت: فعالیت‌های بنیاد فرهنگی قرآنی روشندلان طی سنوات گذشته در سطح کشوری و بین المللی برای ما بسیار ارزشمند بوده و این مهم بهره گرفته از توان و تلاش ایشان به عنوان مدیر این موسسه است.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان افزود: بنیاد فرهنگی قرآنی روشندلان با کمترین هزینه وحمایت توانست یک جشنواره بزرگ و بسیار ارزشمند قرآنی در سطح کشور را برگزار کند که مایه افتخار بزرگی برای اداره کل بهزیستی استان اصفهان است.

 نیکزاد مدیر بنیاد فرهنگی قرآنی روشندلان ضمن تشکر از همکاری بهزیستی استان اصفهان گفت:چاپ قرآن و نهج‌البلاغه و مفاتیح الجنان با خط بریل یکی از فعالیت‌های نابینایان و کم بینایان بنیاد فرهنگی قرآنی روشندلان است که با تلاش همکاران این مجموعه تدوین و به کشورهای عربی نیز صادر می‌شود.

وی افزود: در نظر داریم با طراحی یک برنامه کامپیوتری آموزش قرآن و خط بریل درکل کشور به نسبت آمار چهارصد نفر نابینا در کل کشور دعوت کنیم تا در این انتشارات در صورت علاقه آموزش ببینند.

معاون بهزیستی استان اصفهان نیز در این دیدار گفت: بهزیستی استان اصفهان در راستای ارزش نهادن وتشکر از فعالیت‌های بنیاد فرهنگی قرآنی روشندلان، یک دستگاه مینی بوس جهت ارائه خدمات برای افرادی که توانایی تردد ندارند را در نظر گرفته است تا در صورت برگزاری هرگونه برنامه‌ها ومراسم خاص، با آنها همکاری لازم را داشته باشد.

کد خبر 66727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد