برگزاری سومین جلسه ستاد بحران بهزیستی آذربایجان غربی

سومین جلسه ستاد بحران بهزیستی آذربایجان غربی در خصوص بررسی مشکلات مددجویان در پی زلزله شهرستان خوی برگزار شد

دراین جلسه مدیرکل بهزیستی استان ضمن گزارش اقدامات ارزنده و توجه ویژه مقام عالی استان جناب آقای معتمدیان در رفع مشکلات مددجویان بهزیستی از تلاشها واقدامات به موقع ریاست وکارکنان اداره بهزیستی شهرستان خوی نیزتقدیر نمود.

محمدپوری در خصوص استفاده از تمامی ظرفیت بهزیستی استان در جهت رفع نیازهای مادی و معنوی مددجویان که در پی بازدید میدانی و گزارشهای ارسالی جمع بندی شده بود به تفکیک مشکلات دستورات لازم را صادر و بر تقویت پایگاه های محب مستقر در مناطق زلزله زده تاکید کرد.

وی با بیان اینکه 154 واحد مسکن مددجویی دچار آسیب و 25 واحد تخریب کامل شده اند افزود : متاسفانه 21 واحد ازمنازل تخریب شده متعلق به مددجویان معلول بوده که طبیعتا با توجه به شرایط خاص معلولین امکان اسکان این عزیزان در چادرو اماکن مناسب سازی نشده مقدور نخواهد بود، لذا اولویت این اداره کل تامین ودیعه مسکن، جهت استقرار این خانواده ها تا اتمام ساخت مسکن مناسب خواهد بود.

محمد پوری با تاکید مجدد برحمایت از کلیه مددجویان آسیب دیده بر انتقال معلولین بسترگرا به مراکز شبانه روزی، خواستار مساعدت خیرین در جهت تامین هزینه ودیعه مسکن و نهایتاً بازسازی منازل مددجویی با اولویت منزل مددجویان دارای معلول شد.

کد خبر 66639

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد