انجمن های مرتبط با معلولان در شهربابک فعال شود

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان علیرضاوحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان در سفر یک روزه خود به شهرستان شهربابک با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دکتر علیرضا وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان  طی سخنانی گفت: بهزیستی برای تک تک افراد جامعه و همه افراد تحت پوشش خدمات ارائه می کند و تلاش داریم متناسب با توانایی خودمان نیازمندی های  جامعه را مرتفع کنیم.

وی از ضرورت گسترش خدمات اجتماعی در شهرستان شهربابک یاد کرد و افزود : شهربابک یکی از شهرستانهای صنعتی استان است که با آسیبهای نوپدید مواجه است و در همین راستا باید در جهت کنترل و کاهش این آسیبها تلاش کنیم

وحید زاده اذعان داشت : ما باید تا حد امکان خدمات فوریتی از جمله اورژانس اجتماعی تا مشاوره در حوزه های مختلف و  مددکاری اجتماعی را بیشتر از پیش فعال کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه های اجتماعی همیشه نیاز وجود دارد، تاکید کرد:  باید علاقه مندان به حوزه مددکاری را تشویق کرده و تسهیل‌گری را در دستور کار خود قرار دهیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان شهربابک نیز ضمن ابراز رضایت از عملکرد کارکنان بهزیستی شهرستان شهربابک گفت: مجموعه اقدامات کارکنان اداره بهزیستی شهربابک بسیار موثربوده و مشتاق فعالیت هستند.

نویدی با بیان اینکه تعداد معلولان شهربابک بالاست ، افزود:  انجمن های مرتبط با معلولان در شهربابک مغفول واقع شده اند و اطمینان دارم که  اگر این انجمن ها رشد کنند بسیاری از مشکلات این قشر مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۵ درصد از سهمیه اشتغال شرکتهای خصوصی معدنی و صنعتی  به معلولان و خانواده های تحت پوشش اختصاص داده شده است، اظهار داشت: در شهربابک فرصت های شغلی خوبی  وجود دارد

وی اذعان داشت : می توان با ایجاد بازارچه های فصلی و یا دائمی جهت افراد تحت پوشش بهزیستی برای فروش محصولات خود ،بخش اعظم مشکلات معیشتی آنان را مرتفع نمود.

در این نشست همچنین حاجی زاده رییس بهزیستی شهربابک به ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه متبوع خود پرداخت.

در این جلسه تصمیماتی در خصوص تسهیلات اشتغال و کمک به افراد تحت پوشش اتخاذ شد.

انجمن های مرتبط با معلولان در شهربابک فعال شود

انجمن های مرتبط با معلولان در شهربابک فعال شود

image-20221008124742-2.jpeg

کد خبر 66507

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد