1580 بسته لوازم‌التحریر در قالب پویش مشق مهربانی بین مددجویان بهزیستی قم توزیع شد

در آستانه سال تحصیلی و با مساعدت خیرین 1580 بسته لوازم‌التحریر در قالب پویش مشق مهربانی بین مددجویان بهزیستی قم توزیع شد.

دکتر مهدی پهلوانی مدیر کل  بهزیستی قم ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول ماه سرور و شادی اهل بیت و همچنین تبریک آغاز سال تحصیلی با اشاره به فعالیت حضوری مدارس از توزیع 1580  بسته لوازم‌التحریر به ارزش 520 میلیون تومان در قالب پویش مشق مهربانی وهمچنین توزیع مقادیری غذای گرم و  مواد غذایی بین مددجویان بهزیستی استان در آغاز سال تحصیلی و دهه آخر ماه صفر خبر داد .

پهلوانی خاطر نشان کرد : با عنایت به ارتباطات برقرار شده با ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره ) و نیکوکاران و خیرین و اعلام نیاز مددجویان با آغاز سال تحصیلی توانستیم با مساعدت خیرین ارجمند استان بیش از 1580 بسته لوازم‌التحریرشامل کیف ، دفتر ، مداد و مداد رنگی و...  و مقادیری مواد غذایی بین جامعه هدف و از طریق مراکز مثبت زندگی توزیع کنیم.

وی ارزش هر بسته لوازم التحریر اهدایی را حدود 300 هزار تومان اعلام و بیان کرد: امیدواریم با عنایت به شروع فصل سرما کمک های خیرین ارجمند در راستای تهیه پوشاک گرم و وسایل گرمایشی همچنان ادامه یابد و بتوانیم از محل مشارکت های مردمی و اعتبارات دولتی گامی در راستای رفع نیازهای جامعه هدف برداریم.

                         لازم به ذکر است کلیه مراکز بهزیستی به صورت حضوری و یا با هماهنگی با شماره تماس ۰۹۱۰۹۰۷۳۲۰۵ آماده دریافت نذورات، هدایا و کمک‌های غیرنقدی هستند و برای واریز مبالغ نقدی هم شماره کارت2588-7618-9570- 6367 مشارکت‌های مردمی بهزیستی در نظر گرفته شده‌است.

کد خبر 66076

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد