سه شنبه های پاسخگویی با حضور رئیس ستاد پذیرش و هماهنگی گروه های هدف سازمان بهزیستی کشور

محمد مهدی امیری رئیس ستاد پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور و شجاع کرمی رئیس ستاد پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف بهزیستی استان تهران در ملاقات مردمی و سه شنبه های پاسخ گویی این هفته بهزیستی شهرستان ری به منظور پاسخگویی به جامعه هدف حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این ملاقات مردمی بررسی مسائل و مشکلات  ۵ نفر از جامعه هدف بهزیستی شهرستان ری بود و دستورات لازم در خصوص درخواستها و مطالبات آنها صادر شد.

 در ادامه ملاقات مردمی جلسه ای با حضور روسای ستاد پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور و استان تهران، سرپرست بهزیستی شهرستان ری، معاونت‌های تخصصی بهزیستی و رؤسای ستاد پذیرش شهرستانهای تهران، ری و شمیرانات برگزار شد.

داود خادم سرپرست بهزیستی شهرستان ری در ابتدای این جلسه حضور مسئولان و کارشناسان بهزیستی کشور را در شهرستان ری فرصتی ارزشمند دانست و افزود: اداره پذیرش و هماهنگی پیشانی و صف مقدم مواجهه حوزه تخصصی با متقاضیان دریافت خدمات است از همین رو بهره مندی از آخرین روشها و ابزارهای تخصصی برای کارشناسان فعال در این اداره از اهمیت ویژه ای برخوردار است، چرا که مواجهه درست و هدایت اصولی متقاضیان در این مرحله امکان کنترل درست ورودی ها و استفاده درست و منطقی منابع و امکانات را در پی خواهد داشت.
 
رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروه های هدف بهزیستی کشور نیز با تقدیر از زحمات و تلاشهای ارزشمند بهزیستی شهرستان ری به تشریح روند خدمات در اداره پذیرش و هماهنگی پرداخت و رفع اشکالات موجود را از اهداف حضور در شهرستان ری دانست.

 امیری در سخنانش بر لزوم خودداری از تفکرات جزیره ای، ایجاد همکاری یبن بخشی، توجه جدی به موضوع توانمندسازی جامعه هدف، توجه جدی به رویکرد مددکاری اجتماعی حمایتی توجه جدی به گزارش نویسی حرفه ای، لزوم بروز رسانی دستورالعملهای تخصصی سازمان، همسو بودن تفکرات مدیران، امید آفرینی و در اولویت قرار دادن مشکلات  درمان، مسکن و معیشت جامعه هدف در این جلسه تاکید داشت.

در ادامه جلسه معاونتهای تخصصی به طرح مسائل و چالشهای موجود در پیرامون اداره پذیرش و هماهنگی  پرداخته و نقطه نظرات و راهکارایی را در مورد ارائه هر چه بهتر خدمات به جامعه هدف را بیان داشتند.

کد خبر 65924

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد