در این جلسه مدیرکل بهزیستی گیلان بر پیگیری مداوم و نظارت مستمر کارشناسان بر نحوه عملکرد مراکز خدمات مثبت زندگی با هدف خدمت رسانی صادقانه و انجام وظایف سازمانی تاکید کرد و گفت: کارشناسان با نظارت تخصصی و انجام بازدیدهای مستمر همواره در صدد برطرف نمودن مشکلات برآیند زیرا تقویت عملکرد مراکز خدمات مثبت زندگی در نهایت منجر به عرضه خدمات ارزشمند به مددجویان خواهد بود.
خدمت بین دانا ثبت و به روز رسانی پرونده های مددجویان را از نکات مهم عملکرد مراکز مثبت زندگی برشمرد و گفت: مسئولین مراکز مثبت زندگی همواره باید اطلاعات و نیازهای مددجویان را براساس نوع پرونده های ثبت شده آنان در سازمان مورد بررسی قرار دهند و می بایست با بازدیدهای مستمر و مدوام از مشکلات و در خواست های اقشار تحت پوشش آگاه باشند و با انجام مراحل قانونی مشکلات را برطرف نمایند.
همچنین سایر اعضای این کارگروه نیز در خصوص بررسی چالش ها و ارائه راهکار در جهت ارتقای خدمات به مددجویان بهزیستی مطالبی را عنوان کرده و به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.
نظر شما