توسعه ی ورزش در بین معلولین هدف بهزیستی است

توسعه ی ورزش در بین معلولین یکی از اهداف سازمان بهزیستی است و حمایت از هیئت های ورزشی فعال در زمینه ورزش معلولین جزو وظایف این سازمان به شمار می رود.

"محسن صباغی نژاد" معاون توانبخشی بهزیستی استان یزد با بیان این مطلب در جلسه اعزام تیم بسکتبال با ویلچر جانباران و معلولین استان به تیم ملی گفت: از تمامی امکانات و تجهیزات بهزیستی استان برای میزبانی و اعزام تیم بسکتبال با ویلچر به مسابقات لیگ برتر بهره خواهیم برد.

وی استفاده از پتانسیل خیّرین را یادآور شد و گفت: تلاش می کنیم با هماهنگی بین بخش های مختلف سازمان بهزیستی از ظرفیت های حضور خیّرین نیز در حمایت از این تیم استفاده کنیم .

"علی محمد عطابخش" رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان یزد نیز گفت: حمایت همه جانبه از تیم بسکتبال با ویلچر استان که قرار است برای اولین بار در مسابقات لیگ برتر باشگاه ها حاضر شود از اولویت های مهم این هیات است.

وی توجه بیشتر مسئولین و اجرایی شدن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در حمایت از ورزش معلولین را خواستار شد و گفت: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ توسعه و ترغیب معلولین به ورزش جهت بالا بردن نشاط و توانمندسازی این عزیزان را مهم دانسته است.

عطابخش با بیان این که حضور در بالاترین سطح مسابقات بسکتبال با ویلچر و رقابت با تیم های برتر کشور نیازمند حمایت همه جانبه مسئولین و دستگاه های مختلف در سطح استان است؛ افزود: این هئیت به تنهایی امکان تامین هزینه های مورد نیاز تیم را ندارد و این مهم حتما باید با حمایت دستگاه های مختلف از جمله بهزیستی محقق شود.

کد خبر 65265

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد