شهرستان بوشهر/ اجرای برنامه‌های تقویت تاب‌آوری و مشارکت زنان سالمند در بوشهر

مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر از اجرای برنامه‌های تقویت تاب آوری و مشارکت زنان سالمند در بوشهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر به نقل از   مهر، آرزو منوچهری  در دومین جلسه شورای ساماندهی سالمندان شهرستان بوشهر اظهار داشت: جامعه ما به سمت میان‌سالی و سالمندی پیش می‌رود و هرم جمعیتی کشور ما به سمت بالاست.

وی بیان داشت: باید جامعه را برای آینده آماده و ضمن تهیه نقشه راه و فراهم کردن زیرساخت‌ها، برای این شرایط برنامه ریزی های لازم را در دستور کار خود قرار دهیم.

مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر به نقش جایگاه و منزلت سالمندان اشاره کرد و تصریح کرد: سالمندان سرمایه‌های اجتماعی و ولی نعمتان ما هستند و رسیدن به سالمندی توفیقی است که باید ضمن ارج نهادن به این سرمایه‌های اجتماعی که انبوهی از تجربه هستند برای رفاه و کاهش این عزیزان برنامه ریزی های مدون را انجام داد.

وی یادآور شد: با توجه به اعلام نامگذاری شعار جهانی روز سالمند، توسط دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور با عنوان تاب آوری و مشارکت زنان سالمند که از تاریخ ششم الی ۱۲ مهرماه سال جاری شروع خواهد شد، از همه دستگاه‌های اجرایی و عضو شورای ساماندهی سالمندان انتظار داریم تا با ارج نهادن به مقام و منزلت سالمندان برنامه‌های ویژه ای را در دستور کار خود قرار دهند.

 شهرستان بوشهر/ اجرای برنامه‌های تقویت تاب‌آوری و مشارکت زنان سالمند در بوشهر

کد خبر 65236

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد