در رسانه | بردسکن | دیدار مسئولان با خانواده دارای ۴ عضو معلول

جمعی از مسئولان بردسکنی به مناسبت هفته دولت ضمن دیدار و تفقد از خانواده دارای ۴ معلول مسلمی از آنان تجلیل کرذند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در بردسکن علی دهقان زاده فرماندار بردسکن در دیدار و تفقد از خانواده دارای ۴ معلول مسلمی بیان کرد: معلولین جزئی از اقشار جامعه می باشند و باید به تمام نیاز ها و خواسته های آنان توجه ویژه داشت.
وی وظیفه خطیر کلیه ارگان های دولتی در رسیدگی به مشکلات و مسائل مهم افراد دارای معلولیت را بخشی از وظایف آنان برشمرد و خاطر نشان کرد: امروز کسانی را می بینیم که معلولی در خانواده دارند و بدون هیچ منت و چشم داشتی در خدمت این بزرگواران هستند، چنین افرادی، انسان های برگزیده و بلند همتی هستند که کارشان جهاد در راه خداست و شایسته تقدیر می باشند.
در ادامه مصطفی محمد پور رئیس اداره بهزیستی بردسکن به خدمات ارائه شده به خانواده ۴ معلولی مسلمی اشاره کرد و گفت: ساخت مسکن برای این خانواده یکی از برنامه های اولویت دار بهزیستی بود که به حول قوه الهی این خانواده صاحب خانه شدند.
گفتنی است به مناسبت هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر و با شعار خانواده و سلامت فرماندار ‌بردسکن به همراه فرمانده سپاه، بخشدار مرکزی، رئیس اداره بهزیستی و تعداد دیگری از مدیران اجرایی با هدف تکریم و تجلیل باخانواده دارای ۴ معلول مسلمی دیدار کرد.

کد خبر 64985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد