در رسانه | سرخس | بهره‌برداری از ۸۸ واحد مسکن معلولان همزمان با هفته دولت در سرخس

سرخس- علیمیرزایی گفت: همزمان با هفته دولت ۸۸ واحد مسکن مددجویان بهزیستی با اعتباری بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در شهرستان سرخس به بهره‌برداری رسید.

محمد علیمیرزایی، رئیس اداره بهزیستی سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد: ۸۸ واحد مسکن مددجویان بهزیستی همزمان با هفته دولت با اعتباری بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در شهرستان سرخس به بهره‌برداری رسید.
رئیس اداره بهزیستی سرخس افزود: در طرح مسکن مددجویان به اعضای هر خانواده مددجو ۵۰ میلیون تومان بلاعوض اعطا شد.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه اشتغال امسال ۱۸۰ طرح شغلی سهمیه شهرستان سرخس است که تاکنون ۶۰ طرح شغلی محقق شده است؛ یکی از این طرح‌ها که به نمایندگی از ۱۸۰ طرح در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار گرفت، کارگاه خیاطی بود که بالغ‌بر ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی دریافت کرد و هم‌اکنون در این کارگاه ۵ نفر مشغول به کار هستند.
علیمیرزایی به افزایش اعتبارات اشتغالزیی اداره بهزیستی شهرستان اشاره و تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده از استان، اعتبار اشتغال شهرستان سرخس نسبت به پارسال رشد ۵ برابری داشته که بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبار تسهیلات بند ب تبصره ۱۶ در حال جذب است.
رئیس اداره بهزیستی سرخس با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۵۰ درصد مددجویان بهزیستی سرخس از مسکن مطلوب و مقاوم برخوردار هستند، گفت: ۱۰۰ مددجوی دیگر بهزیستی شهرستان در نوبت دریافت تسهیلات مسکن هستند.
علیمیرزایی در پایان عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با مساعدت اداره کل تا پایان امسال از اعتبارات شناور که برخی شهرستان‌ها توان جذب آن را ندارند، بهره‌مند شویم، چرا که شهرستان سرخس ظرفیت جذب این اعتبارات را دارد.

کد خبر 64983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد