واگذاری ۹واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی  و افتتاح یک مرکز ترک اعتیاد در خرمشهر

امروز ۱۰شهریورماه به مناسبت هفته دولت با حضور احمد نژاد نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی ،مدیر کل بهزیستی استان خوزستان و جمعی از مسئولان محلی ،۹واحد مسکونی به خانواده های تحت پوشش بهزیستی واگذار و یک مرکز اقامتی میان مدت درمان و بازتوانی اعتیاد نیز افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خوزستان، مهران کریمیان مدیر کل بهزیستی استان در این باره گفت:این واحدهای مسکونی توسط موسسه خیریه امام علی(ع) خرمشهر و با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال ساخته شده است .

کریمیان با بیان اینکه بهزیستی نیز مبالغی جهت تکمیل این واحدها پرداخت کرده است افزود: از شهریور سال گذشته تا کنون به بیش از ۷۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی خرمشهر کمک های بلاعوض مسکن پرداخت شده است.

وی در رابطه با مرکز ترک اعتیاد اظهار داشت: این مرکز با سرمایه گذاری بخش خصوصی  و تحت نظارت بهزیستی در یکی از اماکن بهزیستی راه اندازی شده و در حال حاضر ظرفیت پذیرش ۳۰نفر بیمار را دارد که در آینده قابلیت افزایش ظرفیت را نیز  دارد.

گفتنی است در ادامه، مدیر کل بهزیستی خوزستان به همراه مسئول فرهنگی بهزیستی استان ، از روند تجهیز و تکمیل موکب بهزیستی در مرز شلمچه بازدید کرد و از نزدیک در جریان نیازها و  اقدامات صورت گرفته  برای تکمیل و آماده سازی کامل این موکب به منظور  خدمات رسانی هرچه بهتر به زوار عزیز حرم مطهر حضرت  اباعبدالله الحسین (ع) قرار گرفت.

کد خبر 64878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد