در رسانه | افتتاح اولین مرکز آموزشی توانبخشی در بوشهر

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر از افتتاح اولین مرکز روزانه آموزشی توانبخشی معلولان جسمی حرکتی در بوشهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر به نقل از ایسنا ، حسین اسدی‌راد بعد از ظهر روز چهارنشبه در آیین افتتاح این مرکز گفت: این مرکز به توانخواهان دارای اختلالات و محدودیت‌های جسمی که مادرزادی یا اکتسابی می‌باشد ارائه خدمت می‌کند.

وی تصریح کرد : ارائه خدمات آموزشی نظیر مهارت‌های زندگی-مراقبت‌های فردی، آموزش به خانواده و مراقبین در زمینه توانبخشی فرد دارای معلولیت ارائه خدمات فیزیوتراپی -کاردرمانی- روانی اجتماعی فرهنگی -  تغذیه‌ای، آماده سازی توانخواهان جهت استفاده از وسایل کمک توانبخشی (ویلچر، عصا، واکرو...)، آموزش حرفه‌ای به توانخواهان همچون استفاده از کامپیوتر-فعالیت‌های هنری ورزشی-بستر سازی جهت ایجاد استقلال نسبی فرد از جمله خدماتی است که ارائه می‌دهد.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر بیان کرد: جامعه هدف این مرکز افراد دارای  معلولیت جسمی حرکتی و ضایعات نخاعی از گروه سنی بدو تولد تا ۷۰ سال است.

اسدی‌راد افزود: تمامی مددجویان تحت پوشش  بهزیستی که در گروه جسمی حرکتی قرار می‌گیرند می‌توانند با معرفی بهزیستی  از خدمات این مرکز استفاده کنند و یارانه این مرکز از طرف بهزیستی پرداخت می‌شود و توانخواهان عزیز می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای بسیار کم از خدمات تخصصی این مرکز استفاده کنند.

کد خبر 64820

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد