تعامل بین بخشی در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است

عصرانه همدلی با خبرنگاران با حضور سمانه زمانی مدیر کل بهزیستی استان تهران و معاونین وی در شیرخوارگاه آمنه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سمانه زمانی در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: هدف ما در شیرخوارگاه ها بازپیوند فرزندان به آغوش گرم خانواده است و از ابتدای سال  تا کنون نود فرزند به خانواده ها بازپیوند شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: کار ویژه ای در سه شیرخوارگاه بهزیستی استان تهران انجام شده و آن تهیه پروفایل فرزندان با هدف تسریع واگذاری فرزندان به خانواده ها می باشد و در گام اول در شیرخوارگاه حضرت رقیه(س) ۳۵ کودک به خانواده های واجد شرایط تحویل داده شد و گام دوم در شیر خوارگاه آمنه بوده و باید  تسریع موارد با مراجع قضایی انجام شود و فرزندان با سرعت بیشتری به خانواده ها واگذار شوند.

 زمانی در بین اصحاب رسانه گفت: سازمان بهزیستی سازمان تخصصی است و رکن اصلی این سازمان ارتباط دقیق با مردم و سازمان های  مردم نهاد است تا بیشتر به گروه هدف خود خدمت کنیم و این اتفاق نخواهد افتاد مگر خبرنگاران صدای ما باشند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران در پایان از خبرنگاران خواست در تورهای بعدی زیر ساخت های دیگری از سازمان بهزیستی را معرفی کنند که ساماندهی معتادین متجاهر و آسیب های اجتماعی از جمله این موارد است.

کد خبر 64720

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد