بندرعباس | دیدار با خانواده های دارای ۳ عضو معلول

همزمان با نکوداشت هفته دولت ودر راستای تکریم جامعه هدف تحت پوشش ، مسولین بهزیستی هرمزگان با دوتن از خانواده های دارای ۳ عضو معلول در بندرعباس دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دولت رفعت ایرانپور معاونت توانبخشی بهزیستی هرمزگان با همراهی صفورا دریا پیمای هرمزی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس با دو تن از خانواده‌های دارای سه عضو معلول از نزدیک دیدار و گفتگو کرد و مسائل و مشکلات این خانواده ها را  مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

در این دیدار صمیمی خانواده‌های دارای سه عضو  معلول به بیان مشکلات و مسائل خود پرداختند و مسئولان در خصوص رسیدگی و رفع مشکلات مطرح شده قول مساعد دادند.

معاونت توانبخشی بهزیستی هرمزگان در جریان دیدار با خانواده‌ها گفت: معمولاً خانواده‌های چند معلولی به دلیل سنگینی وظایف و نگهداری از فرزندان و افراد دارای معلولیت با مشکلاتی مواجه هستند و این موضوع ماموریت رسالت ما را در قبال این خانواده‌ها سنگین‌تر می‌کند تا بتوانیم  از تمامی ظرفیت ها و امکانات در اختیار جهت کمک به بهبود شرایط و وضعیت این خانواده ها استفاده نماییم .

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان  بندرعباس نیز اظهار داشت :افراد دارای معلولیت به دلیل مشکلات و کمبودهای موجود نیازمند حمایت همه جانبه تمامی ارگان ها می باشند و این حمایت و پشتیبانی در خانواده‌های دارای دو  و سه عضو معلول به مراتب بیشتر و از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

کد خبر 64394

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد