هفتمین جلسه شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت رفاه در بهزیستی کردستان تشکیل شد

هفتمین جلسه شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت رفاه با حضور فرماندار و مدیران کل ادارات تابعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان،  در سالن اجتماعات بهزیستی به میزبانی این اداره کل ،  برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان در این نشست که با حضور فرماندار و مدیران کل ادارات تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان،  در سالن اجتماعات بهزیستی به میزبانی این اداره کل،  برگزار شد ، برنامه ریزی جهت تشکیل ستاد اربعین حسینی و اجرای برنامه های  گرامیداشت هفته دولت ، در دستور کار قرار گرفت.   پس از استماع سخنان فرزاد پیشکاری مدیر کل  تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و رئیس شورای هماهنگی دستگاه های زیر مجموعه در خصوص ضرورت توجه ویژه  ادارات به ارزش های انقلاب اسلامی و  ارایه عملکرد سازمان ها با عنایت به فرارسیدن هفته دولت ، فرماندار شهرستان سنندج نیز طی سخنانی ، شناخت بیشتر فرمایشات مقام معظم رهبری درباره جهاد تبیین را ،  از مهم ترین مسائل روز نام برد.    

 حسن عسکری در ادامه ، دولت شهیدان رجایی و باهنر را الگویی جمهوری اسلامی در راستای اهداف انقلاب و در راستای حمایت از مستضعفین بیان نمود و اظهار داشت : دشمنان مصمم به تضعیف ایران و اسلام قدم برداشته و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نیستند لذا ما همواره به گذشته خویش افتخار نموده و امید به آینده همراه با برنامه ریزی را در سرلوحه کار خود قرار می دهیم.

وی افزود : راهبرد دشمن زیر سوال بردن افتخارات گذشته نظام  است در حالی که نظام ستم شاهی چنان جامع ایران را غرق در محرومیت کرده بود که مردم حتی امکانات اولیه زندگی را نداشتند. فرماندار شهرستان سنندج در ادامه با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران خصوصا در کردستان، تصریح کرد : همه بیاد داریم که در این استان حتی یک روستا گاز ، نداشت ، اما به برکت انقلاب اسلامی امروز  صعب العبور ترین روستاهای کردستان تا مرزهای استان ، از گاز ، و سایر انرژی ها برخوردار هستند.      

در ادامه جلسه، مدیران دستگاه ها به بیان دیدگاه های خود درباره نحوه تشکیل ستاد اربعین و فعالیت های هفته دولت را اعلام کردند . همچنین حسین رسولی مدیر کل بهزیستی استان کردستان ، افتتاح طرح های اشتغال زایی و مسکن مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی در سراسر استان را از مهم ترین اقدامات این سازمان در طول هفته دولت بیان کرد.

کد خبر 64130

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد