پیام مدیر کل بهزیستی استان قزوین بمناسبت گرامیداشت هفته دولت

علی دهباشی پور مدیر کل بهزیستی در پیامی فرا رسیدن هفته دولت را گرامی داشت

بسم الله الرحمن الرحیم

قالو انا لله و انا الیه راجعون

بگوئید همه از خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم .

چه آیه غریبی است .

هم غریب است برای خواندن و هم غریب است برای فهمیدن .

چه بسیار خوانده ایم آن را برای رفتن و چه زیباست آن را بخوانیم برای آمدن .

براستی ، وقتی ابتدا و انتهای مسیر یکی است ، مگر نه این است که تنها نکته باقیمانده مهم ، اتفاقی است که در طول مسیر رخ می دهد ! و چه اهل خسرانند کسانی که طول مسیر را به غفلت ابتدا و انتهای آن از دست می دهند و نه در مبدا برنامه ای برای سفر دارند و نه در مقصد ، دستی پر .

بیایید به قول مرحوم سهراب سپهری ، جور دیگری به دولت نگاه کنیم . ادیبان و اهل فرهنگ دولت را مال و ظفری دانسته اند که دست به دست می گردد و چه قرابت عجیبی دارد با آیه استرجاع !

یعنی من و شما تنها بخشی از یک چرخه و حلقه ای از یک زنجیریم که تنها اختیار حرکت در طول مسیر را داریم و از کجا آمدن و به کجا رفتنش خارج از اختیارمان است و در این میان تمام داشته و اندوخته ما ، فقط و فقط حراست از این امانت و رونق بخشیدن به آن با خدمت رسانی به خلق خداست چرا که هر دولتی تنها با خدمت به بندگان خداوند رونق یافته و پایدار می ماند و این پایداری در گرو انسان هایی که آن را در دست می گیرند نیست ، بلکه در گرو انسان هایی است که از آن خدمت می گیرند و هر قدر بازار این خدمت رونق بیشتری داشته باشد ، دولت قویتر و پایدارتر خواهد بود .

نیک بنگریم که تاریخ چهل و اندی ساله انقلاب اسلامی که سراسر فراز و نشیب بوده با همه دسیسه ها و خیانت ها همچنان در ریل خود حرکت می کند و این افراد هستند که از گردونه خارج می شوند و نسبت درستیشان با مسیر انقلاب عیان می شود .

و خوشا سعادت آنکس که چون یاران سفر کرده انقلاب ، رجایی و باهنر ، بر مدار عشق حرکت کرده و بر رونق این دولت حیات افزوده و پایه های ظهور مستحکم نموده اند و خدمت به خلق را بر همه چیز ترجیح داده اند .

آئین تکریم و تعظیم خدمتگزاران انقلاب اسلامی و سرزمین بی مثال ایران عزیز را گرامی داشته و برای تمامی آنانی که گامی در این مسیر نهاده و دلی را شاد کرده اند و محنتی را التیام بخشیده اند ، سعادت ، سیادت ، سربلندی و سرافرازی آرزو می نمایم و ثبت نامشان را بر لوح تاریخ ماندگار ایران اسلامی تبریک عرض می نمایم و به شوق فریاد می زنم که :

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

ان شاء الله

کد خبر 64127

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد