پیشگیری از آسیب های اجتماعی یکی از برنامه های اصلی دفتر امور زنان و خانواده استانداری مازندران است

جلسه هم اندیشی دبیرخانه رصد آسیبهای اجتماعی با حضور دکتر آرزو ذکایی فر معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، دکتر سمیه قاسمی طوسی مدیر کل امور بانوان استانداری ، دکتر علی رجبی وندچالی مدیرکل دفتر فرهنگی اجتماعی استانداری ، دکتر فریبا بریمانی مدیر کل بهزیستی مازندران و دیگر مسوولین استانی در اداره کل بهزیستی مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ سمیه قاسمی طوسی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مازندران ضمن تشکر و قدردانی از مدیرکل و کارکنان بهزیستی مازندران، گفت: یکی از برنامه های اصلی دفتر امور زنان و خانواده استانداری مازندران پیشگیری از آسیب های اجتماعی است که در این راستا با تهیه بروشور ، برگزاری دوره های آموزشی ، آگاهی بخشی و ... درجهت کنترل و کاهش آسیب گام برداشته است.
وی به رایزنی برای تدوین قوانین در حوزه آسیبهای اجتماعی اشاره کرد و افزود: در تدوین قوانین در حوزه کودکان اقدامات خوبی صورت گرفته و در حال حاضر این قوانین به تصویب رسیده است.
طوسی حوزه زنان را بسیار گسترده دانست و ادامه داد: در سفر معاون رئیس جمهور در حوزه زنان و خانواده اعتبارات خوبی در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در نظر گرفته شده است که امید است در سال 1401 محقق شود.

کد خبر 64042

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد