پیام تبریک مدیر کل بهزیستی ایلام به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

مدیر کل بهزیستی ایلام به مناسبت هفته دولت و روز کارمند پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی بهزیستی ایلام، متن پیام به شرح ذیل است:

«دوم شهریور ماه آغاز هفته ای است که به نام و یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر مزین و یادآور روزهای پرشور خدمت رسانی آنها به ملت شریف ایران بوده و به نام دولت نام گرفته، دولتی که خدمتگزاری و مردمی بودن را سرلوحه کار قرار داده و در طول یکسال گذشته از روی کار آمدن تاکنون منشا تحولات عظیمی در کشور بوده است.

هفته دولت در 43 سالگی نظام شکوهمند اسلامی در حالی آغاز می شود که جمهوری اسلامی ایران امروز با افتخار و عزت مضاعف از گذشته بر قله سرافرازی ایستاده و با پیشرفت در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و... روز به روز بر افتخاراتش افزوده  و آوازه خدمات و افتخاراتش در جهان پیچیده است.

امید است همه خدمتگزاران به ملت شریف ایران اسلامی با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی در راستای تحقق اهداف دولت و خدمت رسانی خالصانه گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت جامعه فراهم شود.

اینجانب هفته دولت و همچنین در پیش بودن چهارم شهریورماه روز کارمند را به تمامی کارمندان و خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مجموعه دولت بویژه کارکنان خدوم اداره کل بهزیستی ایلام که خالصانه، دلسوزانه و صادقانه در حال خدمت رسانی به جامعه هدف شریف هستند تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزودن همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از ایزد منان خواهانم.»

حسین نورعلیوند

کد خبر 63957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد