امکانات و زیرساخت‌ها با جمعیت منطقه تناسب ندارد

فرماندار بهارستان با اشاره به جمعیت ۷۰۰ هزار نفری این شهرستان گفت: امکانات و زیرساخت‌های بهارستان با جمعیت منطقه تناسب ندارد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری مهر، عبدالله نوحی در جلسه قرارگاه خدمات اجتماعی بهارستان که با حضور زمانی مدیر کل بهزیستی استان تهران، شریفی بخشدار گلستان، قیدر بخشدار بوستان و رؤسای ادارات در محل فرمانداری و در چهارمین برنامه جهادی قرار به زیستی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تبریک سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گزارش اجمالی از وضعیت شهرستان داشت و گفت: بهارستان با ۶۴ کیلومتر مربع و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت از پرتراکم ترین شهرستان‌های کشور می‌باشد، شهرستان بهارستان با نیم درصد مساحت کل استان تهران پنج درصد جمعیت استان تهران را در خود جای داده که به هیچ عنوان امکانات و زیر ساخت‌ها متناسب با جمعیت نمی‌باشد.

فرماندار بهارستان بیان داشت: قالب جمعیتی شهرستان کارگر می‌باشند و با درآمد پایین هزینه‌هایی که می‌کنند مشابه شهر تهران است که با این حساب اصلاً قابل قیاس نیست.

وی افزود: شهرستان بهارستان با جمعیت ۷۰۰ هزار نفر دارای یک مرکز اورژانس خدمات اجتماعی می‌باشد که نیاز به تجهیز دارد که در همین راستا احداث یک مرکز اورژانس خدمات اجتماعی دیگری نیز احساس می‌شود و نگاه مثبت مدیران استانی باید نسبت به این موضوع ویژه باشد و مسئولین شهرستان نیز به صورت مجدانه پیگیر این موضوع خواهند بود.

نوحی گفت: در کنار تمامی محدودیت‌ها مردمان شهرستان بهارستان شور عاشورایی همیشه دوستدار اهل بیت علیهم السلام و پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند که سرشار از استعدادهای ورزشی، علمی، فرهنگی و هنری می‌باشد که با نگاه ویژه مسؤلین استانی شکوفا می‌شوند.

فرماندار بهارستان اظهار داشت: در ادامه بیان داشت: شهرستان بهارستان به لحاظ گذرگاه بودن از آسیب‌های اجتماعی متعددی مواجه هست که با نگاه مثبت مدیران استانی و پیگیری و کار جهادی شبانه روزی هیچ کاری با همت و عزم جدی بر زمین نمی‌ماند.

 سمانه زمانی مدیر کل بهزیستی استان تهران نیز در این جلسه با تشریح روند برنامه قرار به زیستی طی سخنانی بیان داشت: فرصت خدمت به مردم را باید غنیمت شمرد.

وی بهزیستی را دارای طیف‌های گسترده‌ای از وظایف و تکالیف معرفی کرد و اظهار داشت: حوزه نظام سلامت اجتماعی زمانی به خوبی پیش خواهد رفت که همه دستگاه‌ها پای کار باشند.

کد خبر 63882

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد