ببینیم / تسهیلات اجاره مسکن به مددجویان بهزیستی داده می‌شود

حسین اسدی‌راد گفت: به گروه‌هایی از مددجویان بهزیستی از اول شهریور تسهیلاتی قرض‌الحسنه تا سقف ۸۰ میلیون برای ودیعه مسکن پرداخت می‌شود.

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر به نقل از  خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ مدیرکل بهزیستی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار صداوسیما گفت: تسهیلاتی برای اختصاص به مددجویان جذب شده با عنوان قرض‌الحسنه ودیعه مسکن که شامل گروه‌های زنان سرپرست خانوار، دختران بالای ۳۵ سال سرپرست خانوار، معلولان خودسرپرست، خانواده‌های دارای دو معلول به بالا و فرزندان ترخیص‌شده از مراکز شبانه‌روزی بهزیستی بالای ۱۸ سال می‌شود.

حسین اسدی‌راد افزود: این تسهیلات برای هر نفر از ۵۰ میلیون تا ۸۰ میلیون است که شامل افراد بدون مسکن که اجاره‌نشین هستند می‌شود و نباید تا پیش از چنین تسهیلاتی دریافت کرده باشند.

او با اشاره به این‌که تاکنون ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از بودجه ملی برای استان جذب شده است، اضافه کرد: بازپرداخت این تسهیلات ۱۲۰ ماهه و ۱۰ ساله است که مددجویان پس از مراجعه به واحد مددکاری در شهرستان خود و پر کردن فرم‌ها، ارائه اجاره‌نامه و شناسایی اجاری بودن ملکی با تکمیل پرونده‌ها به بانک‌های عامل برای پرداخت فرستاده می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی استان گفت: از اول شهریور معرفی‌ها برای پرداخت این تسهیلات آغاز می‌شود.

کد خبر 63636

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد