در رسانه | مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی:نقد منصفانه و حرفه‌ای در ایرنا شایسته قدردانی است

مشهد- ایرنا-مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: انتشار اخبار حوزه بهزیستی در استان به همراه نقد منصفانه و حرفه‌ای در خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) شایسته قدردانی و نشان از کار تخصصی در این رسانه است.

دکتر مسعود فیروزی روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی افزود: کار در عرصه خبر و اطلاع رسانی به خصوص در دنیای امروز کار سختی است که علت آن هم قرارگرفتن در عصر ارتباطات و افزایش سرعت خبر و اطلاع رسانی است.

وی ادامه داد: سختی کار در رسانه‌ها را می‌توان به مسابقه دو سرعت تشبیه کرد که تا چه میزان سرعت خبر، صحت و دقت در آن مهم است به گونه‌ای که انتشار نخستین خبر می‌تواند بیشترین تاثیر را بر ذهن مخاطب بگذارد.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی به واسطه جایگاه ارزشمند و سابقه طولانی در عرصه خبر و اطلاع رسانی کاری حرفه‌ای، حساب شده و همراه با تحلیل ارائه می دهد به  همین دلیل تفاوت کار در ایرنا با سایر رسانه‌ها مشهود و به دور از هرگونه کج سلیقگی است.

فیروزی ضمن قدردانی از تلاشهای ایرنا و خبرنگاران این رسانه در حوزه بهزیستی تداوم این روند و انعکاس بیشتر خدمات و نیازمندی‌ها را خواستار شد.

کد خبر 63489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد