پیام مدیر کل بهزیستی استان خوزستان به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

مهران کریمیان،مدیر کل بهزیستی استان خوزستان در پیامی ،فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفای آن حضرت را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان ،متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محرم ماهی است که عدالت درمقابل ظلم و حق در مقابل باطل قیام کرده و به اثبات رسانده است که در طول تاریخ، همیشه حق بر باطل پیروز شده است.

امام خمینی ( رحمت الله علیه)

محرم ،ماه نهضت بزرگ سید شهیدان و سرور اولیای خداست، که با قیام خود در مقابل طاغوت، درس ایثار و آزادگی را به بشریت آموخت ، و ر اه نابودی ظالم را به فدایی دادن و فدایی شدن دانست و این قیام سرلوحه تعلیمات اسلام برای ملتها تا ابدیت است.

همانگونه که امام راحل فرمودند" این محرم را زنده نگه دارید، ما هرچه داریم از این محرم است"، سوگواری  به یاد سیدالشهداء(ع) و بزرگداشت سیّد مظلومان و سرور آزادگان، که مجالس غلبه سپاه عقل بر جهل، عدل بر ظلم، امانت بر خیانت و حکومت اسلامی بر حکومت طاغوت است ،احیاء خط ائمه و تبیین مظلومیت حضرت ابا عبدالله علیه السلام و یاران با وفای آن حضرت است.

اینجانب فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را به همه آزادگان  جهان و عاشقان و مریدان آن حضرت بویژه همکاران تلاشگر و خانواده بزرگ بهزیستی و مردم شریف استان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان قبولی  عزاداری ها و سوگواری های همه دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را خواستارم.

مهران کریمیان

مدیر کل بهزیستی استان خوزستان

کد خبر 62800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد