تکریم بازنشستگان اداره کل بهزیستی استان هرمزگان

بازنشستگی فصل جدیدی از زندگی و شروعی برای زیستن با شیوه ها و ایده های جدید است .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت 25 ذی الحجه ، روز خانواده و تکریم بازنشستگان؛ از سی سال خدمت صادقانه بازنشستگان اداره کل بهزیستی استان هرمزگان با اهدای هدیه تجلیل شد.

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان در آیین تکریم بازنشستگان که با حضور جمعی از کارکنان و مسئولین این اداره کل نیز همراه بود با تبریک فرارسیدن 25 ذی‌الحجه ، روز خانواده و تکریم بازنشستگان ، بازنشستگی را فصل جدیدی از زندگی و شروعی برای زندگی با شیوه ها و ایده های جدید دانست و گفت : بازنشستگان بهترین مشاوران در عرصه های مختلف اجتماعی و منبع ارزشمندی از تجربیات گذشته هستند که جامعه نیازمند بهره گیری از این تجربیات است.

سامیه جهانشاهی اذعان داشت : دین اسلام احترام به بزرگان را چه در رفتار و چه خدمت به آنها بسیار مهم دانسته و بارها نیز در این زمینه سفارش شده است.

وی تصریح کرد : تکریم و تجلیل از بازنشستگان در واقع تکریم خوبی‌ها و انگیزه بخشی به نیروهای جوان و احترام به تلاش و مجاهدت این عزیزان است.

جهانشاهی اضافه کرد : روز ۲۵ ذیحجه به عنوان روز ملی خانواده نیز نامگذاری گردیده است ، علت انتخاب این روز شأن نزول آیه «هل اتی» در سوره دهر که راجع به خانواده و استحکام پایه‌های آن است .

وی به برنامه های بهزیستی در حوزه خانواده و مراقبت و حفظ کیان خانواده اشاره کرد و افزود : بهزیستی به عنوان متولی سلامت و مسئولیت اجتماعی  و با ماموریت ارتقای سلامت روانی - اجتماعی و از طریق ارائه خدمات آموزش‌های پیش از ازدواج، آموزش‌های هنگام ازدواج، آموزش زندگی خانوادگی، آموزش شیوه‌های صحیح فرزند پروری، آموزش مهارت‌های زندگی، حمایت های روانی اجتماعی از خانواده‌ها در بلایای طبیعی، در جهت تحکیم بنیان خانواده گام‌های موثری برداشته است.

گفتنی است اجرای موسیقی و نمایش طنز با هنرمندی روشندلان گروه هنری ستاره توانبخش بخش از برنامه های مراسم تکریم بازنشستگان بهزیستی استان بود .

در پایان پس از صحبتهای نمایندگان بازنشستگان در خصوص سختیها ، خوشی ها و برکات کار در سازمانی حمایتی همچون بهزیستی ، از بازنشستگان با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.

کد خبر 62535

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد