پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت دوم مرداد؛ «روز فیزیوتراپی»

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در پیامی فرارسیدن دوم مرداد «روز فیزیوتراپی» را به فعالان این حرفه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، ولی‌اله نصر  مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در پیامی فرارسیدن دوم مرداد «روز فیزیوتراپی» را به فعالان این حرفه تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

فیزیوتراپی حیطه‌ای از پزشکی با قدمت طولانی است که هدف آن پیشگیری از بیماری‌ها، درمان، توانبخشی و بالا بردن سطح سلامت می‌باشد.

بدون شک حضور فیزیوتراپ‌ها در سازمان بهزیستی سبب ایجاد تحولی در چرخه ارائه خدمات توانبخشی و تکمیل کننده چرخه پیچیده درمان؛ بهره‌مندی از تجربه به همراه دانش فنی و علمی شده است.

فیزیوتراپی بازوی توانمند تیم پزشکی در درمان فیزیکی بیماران است و این مهم در مجموعه‌ای چون بهزیستی به خوبی واضح و روشن است. یک فیزیوتراپیست با دانش خود در مورد آنچه باعث حرکت در بدن می‌شود، تحرک و استقلال نسبی را برای افراد دارای معلولیت و بیماران به ارمغان می‌آورد و بسیای از مشکلات ناشی از درد، ناتوانی‌های حرکتی، آسیب‌های ورزشی و شغلی، سالمندی و بی تحرکی را درمان می کند.

اینجانب؛ ضمن  تقدیر از تلاش مستمر و موثر فیزیوتراپیست‌های شاغل در بهزیستی استان،  فرا رسیدن دوم مرداد ماه روز ملی فیزیوتراپی را  خدمت فعالان در این عرصه تبریک عرض نموده  و  سلامتی، سعادتمندی و موفقیت روز افزونتان را از خداوند منان خواستارم.

دکتر ولی‌اله نصر

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 62489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد