۹ پروژه پنل خورشیدی در بم افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان با حضورعلیرضا وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان ،غلامرضا فروغی نعمت اللهی مشاور رییس سازمان بهزیستی کشور و تنی چند از مسئولین محلی  ۹ پروژه توانمندسازی پنل خورشیدی با اعتبار هرکدام یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال با مشارکت بانک رسالت در بم افتتاح شد.

علیرضا وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان در حاشیه این مراسم  گفت: ۷۸ پروژه توانمندسازی پنل خورشیدی در استان کرمان مربوط به حوزه توان بخشی افتتاح خواهد شد که ۹ پروژه آن مربوط به بهزیستی بم است.

وی بیان‌کرد:اعتبار هر کدام از این پروژه‌ها یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال است که مبلغ یک میلیارد ریال آن از طریق تسهیلات بانک رسالت و بدون کارمزد و ۱۰۰ میلیون ریال دیگر نیز از طریق اداره بهزیستی و بلاعوض پرداخت شده است.

مدیرکل اداره بهزیستی استان کرمان اظهارداشت: از مطمئن‌ترین روش‌هایتوانمندسازی جامعه هدف ایجاد پروژه‌های پنل خورشیدی است زیرا کمترین فشار و هزینه را برای مددجو دارد.

وی ادامه‌داد:پروژه پنل خورشیدی جزو پروژه‌های توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی و یکی از شیوه‌های توانمندسازی معلولان در شرایط فعلی است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان تاکیدکرد: شیوه‌های مختلفی برای توانمندسازی جامعه هدف وجود دارد که در سطوح مختلف تعریف می شود اما با توجه به شرایط اقتصادی موجود تیم‌های تخصصی ما در قالب مددکاری روش‌هایی با کمترین ریسک برای جامعه هدف را باید در نظر بگیرند تا اطمینان بیشتری برای توانمندسازی داشته باشد.

وی اذعان داشت: یکی از دستاوردهای ناشی از این پروژه‌ها بازپرداخت تسهیلات بانکی از محل عواید ناشی از خروج و تولید برق همین پروژه است.

کد خبر 62420

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد