شهریار| افتتاح دومین مرکز ترک اعتیاد بانوان

همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی، دومین مرکز میان مدت به نام توکای شهریار توسط مریم حسین نیا با حضور رئیس اداره بهزیستی شهریار، نورالدین احمدیان معاون پیشگیری این اداره، محسن ابراهیمی بخشدار جوقین و اعضای شورای اسلامی و دهیار ابراهیم آباد شهرستان افتتاح شد. 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران،فهیم راد در مراسم افتتاح این مرکز اقامتی میان مدت بانوان را که با هدف بهبود مصرف کنندگان مواد مخدر ایجاد و راه اندازی شده است، کار بسیار بزرگی در راستای نجات انسان ها دانست و گفت: افتتاح این مرکز نجات انسانی است که سال‌ها رها است و به بن‌بست رسیده و قدم برداشتن برای این افراد باقیات صالحات است.

فهیم راد تاسیس کمپ ترک اعتیاد بانوان را یکی از ضرورت‌های شهرستان عنوان کرد و گفت: این مرکز نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از اعتیاد بانوان را به دنبال خواهد داشت.

رئیس اداره بهزیستی شهریاردر ادامه افزود: این کمپ با اعتبار هشت میلیارد ریال و با بنای  125 مترمربع توسط بخش خصوصی راه‌اندازی شد که ظرفیت پذیرش  40 بیمار تمایل به درمان را دارد.

 محسن  ابراهیمی بخشدار جوقین با توجه به تفکر جهادی که در مقوله کاهش آسیبهای اجتماعی داشت نیز در این مراسم قول مساعدت و همکاری در پیشبرد امور این کمپ برای کاهش آسیب های اجتماعی، خصوصا تهیه کتاب و ارزاق به نرخ مصوب دولتی داده طبق هماهنگی که با اداره جهاد کشاورزی داده و اظهارنمود: موضوعات مرتبط با حوزه مواد مخدر و بهبودیافتگان به‌صورت تخصصی در جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بررسی می‌شود و متولیان کمپ در شهرستان به‌ عنوان اعضای این شورا مسائل و مشکلات این حوزه را بیان می‌کنند که نظرات به‌صورت کارشناسی بررسی می‌شود.

کد خبر 62260

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد