در رسانه| واگذاری ۱۵۲ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان همدان

همدان- سرپرست اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: تعداد ۱۵۲ واحد مسکونی در سالجاری با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان اعتبار به مددجویان بهزیستی استان واگذار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی شاهقدمی پنجشنبه به مناسبت هفته بهزیستی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تأمین مسکن برای مددجویان بدون مسکن یکی از دغدغه‌های اصلی سازمان بهزیستی است؛ گفت: از تعداد واحدهای واگذار شده تعداد ۳۶ واحد در همدان، ۳۸ واحد دراسدآباد، ۳۴ واحد در تویسرکان، ۲۳ واحد در ملایر، ۱۸ واحد در کبودرآهنگ و سه واحد در رزن احداث شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با معاونت مشارکت‌های مردمی تعداد پنج غرفه در چهار حوزه مختلف، ایستگاه صلواتی، ایستگاه نقاشی کودکان و نوجوانان برپا و تئاتر هنری با همکاری گروه جهادی ساعد جلوی درب دانشگاه بوعلی سینا طی این هفته اجرا شد.

در ادامه، یاسر عزیزی خاطرنشان کرد: ما در معاونت مشارکت‌های مردمی دست کمک به سوی اصحاب رسانه دراز می‌کنیم تا بتوان با این همکاری، کمک‌های مردمی و ارائه خدمات به اقشار نیازمند جامعه هدف را به نحوی مناسب در پیش گرفت.

سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان افزود: در استان، تعداد ۷۰۰ خیر با این معاونت همکاری دارند و امیدوارم با جذب خیرین بیشتر بتوانیم در راستای کمک به هزینه‌های مسکن، درمان، ازدواج مددجویان جامعه هدف به نحوی مناسب وارد کار شویم.

کد خبر 62147

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد